|Ole| Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Er det deg Morty som tar en liten sladd her? Det er han ja Han kjøyre friskt han Møtte han på bana eit par ganger, virka som om han var nyskjerrig på bilen min men eg hadde ein del barnefeil som plaga meg så fekk ikkje utretta så mykje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Åpner ballet med noen bilder av ymse kvalitet, motivene derimot er det lite å si på!! Gratulerer med pris turbo1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Takk for bilder, stemmer det at det var deg jeg snakket litt med? Du hadde jo en 520 IA ? Kommer også ut senere masse bilder av min (den røde M5 en) og Raymond med hans lilla M5. Vi tok en aldri så liten photoshoot sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Takk for bilder, stemmer det at det var deg jeg snakket litt med? Du hadde jo en 520 IA ?Kommer også ut senere masse bilder av min (den røde M5 en) og Raymond med hans lilla M5. Vi tok en aldri så liten photoshoot sammen Stemmer nok det ja, en nordlending som sto og sikla på bilen din Gleder meg til å se bildene deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 FOR noen perfekte e34! Sikler max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 leiter også etter bilder, fant kun et bilde av plastraketten min, til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 har desverre kun to bilder, og begge bilene jeg tok bilde av er allerede lagt ut. Så da dropper jeg det. Ellers så har jeg et par videoer jeg vurderer å legge ut på youutube, selvfølgelig av "kjentfolk" her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Noen som forresten har no kjennskap til den mørkegrønne e28? Hvordan motor, åtter? Så veldig strøken ut. Svensk bil.. 540 supercharged Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 har desverre kun to bilder, og begge bilene jeg tok bilde av er allerede lagt ut. Så da dropper jeg det.Ellers så har jeg et par videoer jeg vurderer å legge ut på youutube, selvfølgelig av "kjentfolk" her på forumet Få de ut da , alltid gøy med no filmer av div bmwer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Etterlyser film og bilder av en sliten rød 2dørs E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Bil nummer 2 ser ut til å være KingB's M5. Og samme person dukker opp her på 0:34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Synd at folk som filmer, ikke gidder å gå litt. Den "vente" svingen er den mest kjedelige på hele banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Fant et bilde av meg selv som også Bjørnar kan sette pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 God reklame det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Fant et bilde av meg selv som også Bjørnar kan sette pris på Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå