HalvorK Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei. Brukeren min forsvant for noen måneder siden. Fikk plutselig ikke logget inn, og når jeg prøvde å få tilsendt passord, så stod det bare at brukernavnet ikke var registrert på min mailadresse. Har sendt Gunnar 2 PMer nå, men der er det 0 svar og få, enda det er snakk om 2-3mnd. Noen andre som har rettigheter til å fikse dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hør med S.Hafsmo Han er aktiv og kan sikkert hjelpe deg. memberlist.php?mode=viewprofile&u=7094 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hvis det går ann, så er det nok bare Gunnar som kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Ingen nevnt ingen glemt eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Oki Syns det er litt spesiellt at brukeren bare forsvinner. Alle innlegg og slik på den eksisterer jo, så burde jo ikke være umulig å få tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 er mange her som hadde det problemet, og jeg trur ikke noen av dem fikk kontoene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 +1 gamle kontoen min, fra 05-06, med nesten 10 000 innlegg, borte vekk. Prøvde å få tak i gunnar i lang tid.. ga til slutt opp, og begynte å bruke ny konto. Innleggene forsvant forøvrig også (men usikker på om de forsvant med en gang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Det var vel en serverkrasj eller noe for en tid tilbake som forårsaket at en hel del brukere forsvant (derblandt TRF-Racing sin profil). disse er det meg bekjent umulig å "hente". Det eneste vi som moderatorer kan hente (meg bekjent) er utestengte brukere. Innleggene til utestengte brukere (selv permanent utestengte) forsvinner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå