Mariuse34 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei, har sett litt på forumet og finner ingen entydig DIY på hjullagerbytte e39. Skal fjærbenet av eller ikke. og hvordan må det isåfall markeres osv. Jeg er ute etter en enklest mulig DIY. Noen som har en god en på lager, eventuell noen informasjon om verktøy jeg trenger utover skrallesett, jekk, skrutrekkere osv. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei, har sett litt på forumet og finner ingen entydig DIY på hjullagerbytte e39. Skal fjærbenet av eller ikke. og hvordan må det isåfall markeres osv. Jeg er ute etter en enklest mulig DIY. Noen som har en god en på lager, eventuell noen informasjon om verktøy jeg trenger utover skrallesett, jekk, skrutrekkere osv. Marius Mulig denne er til hjelp: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/08/21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei, har sett litt på forumet og finner ingen entydig DIY på hjullagerbytte e39. Skal fjærbenet av eller ikke. og hvordan må det isåfall markeres osv. Jeg er ute etter en enklest mulig DIY. Noen som har en god en på lager, eventuell noen informasjon om verktøy jeg trenger utover skrallesett, jekk, skrutrekkere osv. Marius Mulig denne er til hjelp: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/08/21 Unødvendig, trenger bare å fjerne bremseskive og kaliper, det som kan være litt knot er å komme til ene bolten som holder hjullageret/navet men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei, har sett litt på forumet og finner ingen entydig DIY på hjullagerbytte e39. Skal fjærbenet av eller ikke. og hvordan må det isåfall markeres osv. Jeg er ute etter en enklest mulig DIY. Noen som har en god en på lager, eventuell noen informasjon om verktøy jeg trenger utover skrallesett, jekk, skrutrekkere osv. Marius Mulig denne er til hjelp: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/08/21 Unødvendig, trenger bare å fjerne bremseskive og kaliper, det som kan være litt knot er å komme til ene bolten som holder hjullageret/navet men det går. +1 glemte å skrive at alt dette ikke var nødvendig å demontere, men ville bare vise litt med tegningene hva det gikk i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Eg tok å løsnet på demperen også da eg nettopp tok mine. Tar 5 min og of god dash med wd40, og den kom enkelt. Gjør jobben veldig mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Hei. terper litt på dette, men hvilke verktøy trenger jeg? gidder ikke stå med halve opplegget demontert og oppdage at jeg mangler en spesiell klemme som koster 79 kroner på biltema som stengte 15 min før jeg oppdaget det. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei.terper litt på dette, men hvilke verktøy trenger jeg? gidder ikke stå med halve opplegget demontert og oppdage at jeg mangler en spesiell klemme som koster 79 kroner på biltema som stengte 15 min før jeg oppdaget det. Marius Trenger ikke noe spesialverktøy, har du det vanligste av verktøy: skrutrekkere, piper, fastnøkler, tenger og forlengere så klarer du deg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå