tordah Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 nesten som marakesh den fargen, men lekker den ja, nesten helt lik, Impala braun er litt lysere enn marrakech
tordah Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Var på GS i går og handlet litt deler, men det eneste jeg fikk som passet var vifta og bremser foran, så blir en ny tur i morgen, sammen med bilder
mRswaggg Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Jeg er også veldig fan av kantfelg på e39, har faktisk beyern mesh på min sorte e39. her har du bilder av folegac's sølve e39 med beyern mesh 18" http://www.cardomain.com/ride/2478529/2 ... -4d/page-2, du kan også se video av bilen på youtube, bare og søke etter foleygac.
Michaelw Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Jeg er også veldig fan av kantfelg på e39, har faktisk beyern mesh på min sorte e39. her har du bilder av folegac's sølve e39 med beyern mesh 18" http://www.cardomain.com/ride/2478529/2 ... -4d/page-2, du kan også se video av bilen på youtube, bare og søke etter foleygac. Fine de driver å kikker rundt, er såå mye forskjellig jeg liker! Så forresten en blå m5 utenfor jobben i dag , med prøveskilter Lånt bruker av Michael
tordah Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Har blitt veldig dårlig med bilder i det siste, men nå er alt av bremser skiftet, og bilen er klar for skilt! da venter bare rustsveising og småplukking
tordah Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 skilter kommer den 20. Gleder meg! da kommer det noen bedre bilder også
tordah Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Rusta som var i gulvet ble brått litt med alvorlig.. har skåret ut en del av plata nå, og skal sveise inn ny i morgen. men er det noen som har noen tips ang. rustbeskyttelse?
tordah Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg har endelig fått hentet skiltene, og kjørt bilen en goood tur. alt er som det skal etter skift av toppakning nå holder jeg på med å legge opp nye bremserør, og sveise rust i gulvet. det har blitt veldig lite bilder i det siste, har mistet kabelen til kameraet.. ser om jeg finner den litt senere
tordah Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 fikk meg en skikkelig overraskelse i går, full gass og 4000 rpm, Bang! så flammer under panseret og bak bilen, så skrudde av tenningen og trilla inn på en bensinstasjon. så det rant både olje og kjølevann under bilen når jeg stoppet, så skjønte fort at dette var mer enn litt tenningsbank Kom hjem å begynte å skru, og fant spon og alu biter rundt om kring i motorrommet fant fort hullet Beklager dårlige bilder, tatt med mobil, pluss at det var rimelig trangt. men dere ser ihvertfall en råde som peker nedover.. Gleder meg til å få motoren ut og se på skadene! Begynte å ta av innsuget i dag, og fant jaggu et hull til! Hva som forårsaket skaden aner jeg ikke, nylig skiftet olje og filter, tempen var normal, og ingen ulyder.. Er på utkikk etter ny motor nå, helst fra en 525 eller 528. skrik ut om noen har! Litt fler bilder fra demontering Bit av et stempel? En halv stempelring?
tordah Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 trenger ny motor! noen som har eller kjenner noen som har? gjerne fra en 525 eller 528
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 525 er m54 så det er litt mer jobb, men du kan kjøpe min?
tordah Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 525 er m54 så det er litt mer jobb, men du kan kjøpe min? har et par andre motorer som er litt mer aktuelle, men tar kontakt hvis denne skulle bli aktuell. Takk for tilbudet, da
tordah Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Fikk kommet meg ned i garasjen en tur i dag også Har fått en pakke fra Turner Motorsport, med M50 adapter og litt annet snacks Anyways, bilder! Kammene så fine ut, har gått 311.000 km! M50 adapter Som jeg har skrevet tidligere, lurer fælt på hva som kan ha forårsaket dette.. tar av toppen i morgen og kikker, regner med å se noen naaasty riper og sprekker!
pedro Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Kommet noe videre på demonteringen da=? Så ille ut ja. Rart den ikke tålte litt revvs da bunnen pleier å være skuddsikker. Er jo topp og pakning som pleier å ryke. Lite trolig med monteringsfeil også iom at bilen gikk såppas lenge før nioe skjedde. Motorplaner da? P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå