tordah Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Ah Reagerte litt på hvorfor m52b25 var bare 170hk ja Må man bytte dyser osv da? Jeg kommer til å bruke dysene fra b28'en i første omgang og se om det fungerer greit Enda et innsug blir sendt fra tønsberg i dag, så da har jeg det forhåpentlivis i løpet av helga eller neste uke
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Ahaa Skal du kjøre chippa ecu da eller datasprut?
tordah Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Ahaa Skal du kjøre chippa ecu da eller datasprut? Kjøpte omprogrammert ECU av Eirik Viste på forumet, skal visstnok være "the shit"
Tzunami Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Den er jeg spent på! Vurderer den Ila sommern sjæl;)
APedersen Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Ahaaa, såå hvor mye kan man få ut av f.eks en original m52b28 med bare omprogga ECU? Og hvor mye koster det?
tordah Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Ahaaa, såå hvor mye kan man få ut av f.eks en original m52b28 med bare omprogga ECU? Og hvor mye koster det? Husker ikke hvor mye jeg betalte i farta, mener det var rundt 2000,- Tror det er veldig lite poeng i å kjøpe ECU uten å bytte innsug. Vil kanskje merke litt forskjell, men innsuget ødelegger fortsatt for toppdraget.
APedersen Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Okei, jammen spent på hvordan denne vil dra med M50 innsug Du må jo få rundt 220-230 hk kanskje?
Michaelw Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Okei, jammen spent på hvordan denne vil dra med M50 innsug Du må jo få rundt 220-230 hk kanskje? Håper på det ja skal få tatt en film så dere kan se hvordan draget er. Lånt bruker av Kong Wyller Edit: Var forresten på gs i sta og kjøpte oljefilter, pakning til servolokk og nye slanger de gamle var sprø som knekkebrød skal skru i morgen, så da kommer det en aldri så liten update
tordah Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Planen i dag var egentlig å skru, men bruksbilen trengte litt kjærlighet også.. Noen som vil gjette hva jeg gjør her ? Får ikke skrudd i morgen heller siden vi skal ha visning.. Nye slanger til servo + pakninger Ser så jalla ut når slangene er gjennomvåte av olje og fulle av dritt
tordah Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 gærnt med jalla a?jeg liker jalla jeg:D Haha, det er det ikke noe tvil om, Safak
Lommelom Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Måtte jo innom tråden din også Dette må jeg si ser meget bra ut.Håper du får fyr på børsa snart Bilen ser meget fin ut i alle fall. Lykke til med oppstart vi får krysse det vi har for at alt går bra.
tordah Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Måtte jo innom tråden din også Dette må jeg si ser meget bra ut.Håper du får fyr på børsa snart Bilen ser meget fin ut i alle fall.Lykke til med oppstart vi får krysse det vi har for at alt går bra. Hehe, takk for det Begynner å kommer litt rust her og der ser jeg, skal gå grundigere til verks når jeg har funnet meg et lokale hvor jeg kan stå å skru Venter bare på innsug nå, så er det klart til oppstart skulle egentlig hatt det for 2 uker siden, men han jeg kjøpte det av glemte det bort oppi alt påskestyret Kommer update når jeg får det!
tordah Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Lenge siden update nå, har vært en tur i mallorca og brukt opp alle penga mine Fikk endelig tid til å skru i dag. Kom fram til at det Ikke er plug and play med m50 innsug på e39. I manualen som fulgte med sto det at disse rørene ganske enkelt skulle bøyes nedover For å gjøre plass til denne luringen her Trodde jeg fikk det til Men luringen tok nå nedi motorfestet. Jeg endte opp med å montere den på skrå, og mekke litt med veivhusventilasjonsrøret og slangen som kommer fra peilepinnen. Fikk omsider på innsuget, og med en gang jeg satt på railen så jeg at denne ikke passet Leste manualen enda en gang, og fant ut at det fulgte med adaptere til dette også skrudde på tenningen og prøvde å starte, men ikke noe start. Ikke så mye som en lyd engang fra starteren.. målte på starteren, og den har både strøm og signal, så Er nok starteren som er defekt skjønner ikke hvordan det kan skje, den fungerte jo som en drøm før jeg raste ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå