engen90 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Hvor lenge er det dere har leid banen? Fant ikke noe sted det sto når det slutta. Har du registrert navene til oss som har betalt så vi bare sier navnet når vi kommer så er det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Hvor lenge er det dere har leid banen? Fant ikke noe sted det sto når det slutta. Har du registrert navene til oss som har betalt så vi bare sier navnet når vi kommer så er det greit? har registert navnet ja, men er noen som har ikke har merket med navn, og andre har betalt for flere så så kan bli en prøvelse til kl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Tok noen bilder i dag. Ble ikke så mange, men de som er ålreit blir lagt ut på Flickr-siden min i løpet av noen få dager. Her er de to første: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Så øy som folk koste.seg tross været:) bra tiltak Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Takk for idag! Jeg storkosa meg hvertfall, er garantert med neste gang også.. Synd at det tok litt tid før vi kom igang, men litt må man regne med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Ja var morro, bare kassa som ble litt lei av kjøringa mi så 3 gir høres ikke så bra ut lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Samme problem på min 200sx (den røde) Christer Takker for ett veldig morsomt treff, ingen ting å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Var morro det her ja, må få til noe sånt igjen, kanskje jeg får kjørt også.. Det var bra mye satsing blant bilene med slikt, litt for mye for noen enkelte, men slik er det vell bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Blei en tur på gresset og en i grusfella for min del, bare morro når det ikke blir noe skade på bil/bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Banen så ikke ut etterpå når vi gikk for og fikse den, drev på lenge med kost og rake men men, litt må man regne med var absolutt en morro dag! Mange som forbedra seg MYE fra starten på dagen og mot slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Hvordan bil kjørte du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Jeg gikk opp for Å skikkelig satse på banen og føler jeg fikk gjort det btw vi har enda noen timers kjøring før vi er hjemme:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Du kjørte meget bra, var morro og se på Kim mente dere var hjemme sånn rundt 1 i natt ellerno slikt? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Takk for idag!Jeg storkosa meg hvertfall, er garantert med neste gang også.. Synd at det tok litt tid før vi kom igang, men litt må man regne med! Nåja 11.30 var vi ute å kjørte. 30 min forsinket. Men nå kom det vel 20 stk flere en planlagt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Gøy har vi allefall hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå