Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å handle en pendlerbil. Til maks 35 000kr

Jeg vurderer Golf 3 Diesel/golf 4 bensin.

Til det jeg har funnet hittil på nettet, så får jeg enten en sen utgave av golf3 diesel som er 1.9. Kjempe god motor + at de siste modellene har alt det ''nødvendige utstyret'' samt at dem er kvitt barnesykdommene. Men til nesten samme pris kan jeg få en 1.4 bensin golf 4. Da er det et hakk høyere i utseende og mer ''ny'' teknologi, men da er det ofte 98 -99 modeller dette gjelder og da er jeg redd barnesykdommene. Noen som er kjent med disse bilene?

Har tidligere hatt golf 2 og3 diesel og de rakker'ne gikk og gikk :)

Skrevet

som en ren bruksbil er vel dieselen sikkert mer økonomisk. Og som du sier, så har vel bilen mindre barnesykdommer om det er en av de siste modellene.

Vet ikke helt hvordan en 1.4liter vil fungere på langkjøring heller, men har jo lite peiling på Golf.. :)

Skrevet
Golf 3 diesel. Få tak i deg eit bra eksemplar, så har du bil i mangen år. Billeg i drift er den og.

Ja, instinktet sier det samme. har jo hatt en og tidligere, så veit hvordan ting funger på'n og veit hvor jeg skal se etter rusta og div..

Må bare finne en som er fin for rust, og det ekke alltids så lett, men da får leitiinga begynne!

takk for svar folkens! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...