NBCustom Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 fy f*** så vakre biler! HELT perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 pent knippe e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 :D to heeelt riktige e34r! helt nydelig. skulle gjerne hatt en slik i garasjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 norges to flotteste e34er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Disse to bilene hadde fortjent noe annet enn m3 speil! m5 kom med de speila før m3 Sier du basert på hva ? Historiskt sett var jubileumsutgaven "20 jahre motorsport" første e34 M5 levert med disse speilene. Og den ble produsert og levert i oktober 1992. Ingen annen M5 ble levert med dette før i modellår 1993 (produsert fra og med slutten av 1992), og det var alltid ekstrautstyr (selv om mange tror det var standard på 95mod). E31 850CSI ble også levert med disse speilene og den ble produsert f.o.m. 1992. Den første M3 ble produsert i Feb/Mars 1992 og den ble vel tilgjengelig for kjøp rundt November 1992. Hvilken modell speilene opprinnelig ble designet for sier dette ingen ting om, men at e34 M5 var den første bilen med dem er historiskt sett feil, den var den siste. Skal si du har kontroll på BMW historie! Hvor finner man info som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Seriøst så gromme, men gutter, har dere vurdert oransje blink foran? Tror faktisk det hadde blitt ubebööst på disse. Smaken er som baken, men jeg må kverrulere på det med orange blink, det vil jo ødelegge bilens utseende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Oransje blink er bare pent på mørke biler, og helst på sorte. Kan være det hadde blitt bra på Rayen's bil, men er litt i tvil for hvor bra lilla og orange passer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Mangler deg Hafsmo, med deg er vi enda et skritt nærmere alle PC Line hjula på et sted, og ikke minst at alle er E34. Du får komme deg nedover til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hehe, ja man skulle vel tatt en tur en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Sier du basert på hva ? Historiskt sett var jubileumsutgaven "20 jahre motorsport" første e34 M5 levert med disse speilene. Og den ble produsert og levert i oktober 1992. Ingen annen M5 ble levert med dette før i modellår 1993 (produsert fra og med slutten av 1992), og det var alltid ekstrautstyr (selv om mange tror det var standard på 95mod). E31 850CSI ble også levert med disse speilene og den ble produsert f.o.m. 1992. Den første M3 ble produsert i Feb/Mars 1992 og den ble vel tilgjengelig for kjøp rundt November 1992. Hvilken modell speilene opprinnelig ble designet for sier dette ingen ting om, men at e34 M5 var den første bilen med dem er historiskt sett feil, den var den siste. jaja, jeg har hørt det motsatte, men så feil kan man ta da. greia jeg vil fram til er nå at det er feil og kalle det m3 speil på en m5 når man også fikk det på m5en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Sier du basert på hva ? Historiskt sett var jubileumsutgaven "20 jahre motorsport" første e34 M5 levert med disse speilene. Og den ble produsert og levert i oktober 1992. Ingen annen M5 ble levert med dette før i modellår 1993 (produsert fra og med slutten av 1992), og det var alltid ekstrautstyr (selv om mange tror det var standard på 95mod). E31 850CSI ble også levert med disse speilene og den ble produsert f.o.m. 1992. Den første M3 ble produsert i Feb/Mars 1992 og den ble vel tilgjengelig for kjøp rundt November 1992. Hvilken modell speilene opprinnelig ble designet for sier dette ingen ting om, men at e34 M5 var den første bilen med dem er historiskt sett feil, den var den siste. jaja, jeg har hørt det motsatte, men så feil kan man ta da. greia jeg vil fram til er nå at det er feil og kalle det m3 speil på en m5 når man også fikk det på m5en 'Alle' vet jo at det er 'm3' speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Da vet "alle" feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Okei, skulle isåfall ønske jeg fikk tak i sånne m5 speil til min bil Uansett, meget fine biler dere har gutter! Sorry for offtopic! Dette er siste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 greia jeg vil fram til er nå at det er feil og kalle det m3 speil på en m5 når man også fikk det på m5en Det er jeg enig i De er like orginale på en M5 eller 850CSI som på en e36 M3. Men nok off-topic Nydelige biler hvertfall, er noe helt eget med e34 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå