Marius2002 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 drøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Ikke bil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Kom over dette bildet i dag slik ser bilen ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Endelig ein tråd etter min smak!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 nå er det vel spreke vinkler som var planen her, og ikke kræsj og dødsulykker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Synes det her er relativt sprek vinkel og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 nå er det vel spreke vinkler som var planen her, og ikke kræsj og dødsulykker... Ingen som har lagt ut bilder av dødsulykker så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 må hive ut et par spreke vinkler eg å da dette e vel ken blocks som tar ny verdens rekord i å hoppe med bil om eg ikkje tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Denne tåler jo å ses igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Litt spreke vinkler her også Får snike seg inn her hun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 nå er det vel spreke vinkler som var planen her, og ikke kræsj og dødsulykker... Ingen som har lagt ut bilder av dødsulykker så vidt jeg kan se. den mercedesen som flyr lenger oppi her er jo ei godt kjent dødsulykke da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 nå er det vel spreke vinkler som var planen her, og ikke kræsj og dødsulykker... Ingen som har lagt ut bilder av dødsulykker så vidt jeg kan se. den mercedesen som flyr lenger oppi her er jo ei godt kjent dødsulykke da... Jeg må nok rette på deg der. Mannen som kjørte akkurat den bilen var Peter Dumbreck, og ifølge Wikipedia så lever han den dag i dag (kom fra det uten en skramme). http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Dumbreck. Det var en del kontrovers rundt disse bilene den sesongen. Mark Webber flippet to ganger tidligere under trening. Etter velten til Peter som vistnok var den eneste som ble fanget av kamera så trakk Mercedes alle bilene fra løpet. Bilene var rett og slett for avhenging av downforce. Jeg kan jo nevne at hadde det faktisk vært et bilde fra en dødsulykke så hadde jeg gladelig fjernet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå