dv8 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 hei! er helt ny her og tenkte jeg legge opp et bilde av hva jeg kjører ikke helt det mest gunstige tiden å kjøpe cabriolet på , men fikk et tilbud jeg ikke kunne takke nei til:) bilen er en e36 cab 95 1.8 . ikke helt strøken i lakk men må vel få polert litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 ikke helt det mest gunstige tiden å kjøpe cabriolet på , men fikk et tilbud jeg ikke kunne takke nei til:) Det er jo nå den beste tiden er. Cab'er er dyrest på våren når folk vil ha en cab til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dv8 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 ikke helt det mest gunstige tiden å kjøpe cabriolet på , men fikk et tilbud jeg ikke kunne takke nei til:) Det er jo nå den beste tiden er. Cab'er er dyrest på våren når folk vil ha en cab til sommeren. jo sånn sett er det jo en fordel:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Velkommen til Bimmers.no ser bra ut den der ja, få ut flere bilder og info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå