Gå til innhold

Angel eyes e46


vidar73
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt angel eyes fra gs.

Har en 99 mod e46 med xenon.

Ledninger til parklys må kappes for å få detta til å passe.men hva er pluss og minus av ledningene på den originale pæreholderen? ene ledningen er brun,andre er blå med svart strek.er det vanlig å ta bort parklys,eller bruke begge samtidig?

forresten.blir angel eyes godkjendt i en eu kontroll?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes milliardvis av slike tråder på forumet, søk.

Og ja parklys fjærnes ringene erstatter jo det.

Eu kontroll tar deg ikke på slikt, så lenge det er lys.

+ og - finner du enkelt ved og ta ett multimeter og måle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun er minus, var i hvert fall det på min. Vet ikke om jeg ville kappet ledningen. Kanskje heller stjele strøm fra parklys ledningen? (husker ikke hva den dingsen heter, men du får tak i den på clas ohlson/biltema.).

Da jeg installerte angel eyes fra gs, så tok jeg ut parklyspæren, er ikke noe fint å ha den i fremdeles.

Sånn som jeg forstått det, så skal ikke det være noe problem å få godkjent angel eyes så lenge de to ringene er inne i samme lyktehus, noe de vil være på E46.

OBS: Hvis du har lyktespyler, så vil jeg anbefale å tømme for spylervæske før du kobler av lyktespyleren :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Jeg har bare en "gaffel" sann lednings gaffel ting tang stappet i + kontakten til park lys og egen jording til angle eyes. Da kan du enkelt bytte mellom orginale og angleeyes etter hvert som staten skitvesen tvinger deg til å gå tilbake til orginale park lys. Har måttet gjort det ett par ganger no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...