Gå til innhold

Freddalur's BMW E30 S54 Turbo 1115whp mest effekt i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Über groommmt Ola :applause: Grattis!!

Blir flat out på Våler nå, bare å hamstre dekk :D Blir spennende å se hva det lander på med E85 og skikkelig ladetrykk :applause::applause:

.

Skrevet

Takk for det Stig :applause: Ny bremsing blir 18april nå med e85 i tanken, blir også en liten runde til på bensin for å få gjort den helt ferdig :)

Har sysslet med litt småtteri bare, fikk vaska bilen litt sikkelig her en dag, holder nå på med en catch tank til bensin, for det er vell det som kan til mye trøbbel, men det blir jo fort sånn når man kjører med orginal tank :)

JAAS Performance som skal lage tanken til meg, tanken blir på ca 4.l og skal passe perfekt baki bagasje rommet på e30n så jeg kan få med meg et sett med bakdekk baki der i tilegg, dette er jo tross alt en GATEbil :)

Kan også nevne at jeg gleder meg ekstremt til å få teste bilen, har nå vært uten førerkort i 6mnd og fredagen er den store dagen, da kan det lukte en liten test tur :)

Stemmningsbilde, må få den litt lavere bak :)

e30varingr_zps57bfd076.jpg

Skrevet
ossen mista du lappen da??

Blir godt og få den igjennom da tenker jeg:-)..

ossen funker bilen nå da??

Olje catch tank du skal lage?

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Ble tatt i 95kmt med firmabil ifjor høst.......... Sure greier..

Lukter en liten test tur på fredagen så vi får testa redskapen :) Blir catch tank til bensin ja, kjører med orginal tank så det blir veldig ustabilt uten en catch tank.

Skrevet

Når i hadde na motorn der så va i og Niklas ute å kjørte en tur.. Den kvelden trudde i at i fikk purken etter me.... Da gikk det LITT fort ned strekket forbi der i bor... :D

D va sekkert ikkje purken, men det tok i ikkje sjansen på å finne d ut heller...! ;)

Skrevet
Når i hadde na motorn der så va i og Niklas ute å kjørte en tur.. Den kvelden trudde i at i fikk purken etter me.... Da gikk det LITT fort ned strekket forbi der i bor... :D

D va sekkert ikkje purken, men det tok i ikkje sjansen på å finne d ut heller...! ;)

Alltid best å være på den trygge siden! :P

Skrevet

Blir en tur til ACR i år ja, men hvilket treff det blir er usikkert, jeg regner med det ikke blir vår treffer pga Gatebil Våler og E30meet, så da vill det bli 3 treff på en månde. Så ser for meg høst treffet, evt om Nordmøre Gatebil Klubb arrangerer treff :) hvilket treff skal du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...