TerjeA Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Skjer ikkje så masse her for tio.. Kdfien har ein eg kjenne som e rimelig proff på printkort fått sett på no, uten at det hjalp. va nåken baner som va svidd, men når han satte på strøm, rauk da berre endo meir. eg har ingen peiling på kretskort, men han sa vertfall at da va boss.. Så har bestillt ny no, så får me sjå har ikkje så masse arbeidslyst no når eg ikkje har hjerne som funke.. men skal få lakka litt fangera og litt sånnt så får me sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Har ikke vurdert electromotive isteden for dette kdfi styret? Hehe; litt mere me å koble opp, å koster litt mer men er fint å bygge videre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 næhhh.. enkelt og greit med kdfi Funker gjør det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Meget oppegående prosjekt! lest hele tråden i ett strekk nå. blir meget inspirert.. driver og skal søke om turbo på min 535. så dette var interesangt. venter på og få høre hvordan KdFi PnP "sprutet" funker! i og med biltilsynet er litt streng på dette under ombygging, er det jo greit med org el nett blir en rå bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 hvor kjøpte du rørdelen til manifolde ditt egentlig? sveiste du collectoren selv eller? fikk lyst til å prøve å lage et egent manifold på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 No ser det ikkje ut til at det er noen kdfi på vei likevell.. Ingen på lager i norge, og 3-4 vekers leveringstid..Så må nok bestille fra k-data, med ca 3 vekers leveringstid. sikkert seint men hvorfor kjøper du kdfi driten da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 næhhh.. enkelt og greit med kdfi Funker gjør det også Funker? Hvorfor går ikke bilen da? Har ikke enda hørt om noen som har fått dette til og virke. Sprutet er det viktigeste på hele motoren så det er det ikke lurt og spare penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 næhhh.. enkelt og greit med kdfi Funker gjør det også Funker? Hvorfor går ikke bilen da? Har ikke enda hørt om noen som har fått dette til og virke. Sprutet er det viktigeste på hele motoren så det er det ikke lurt og spare penger på. enig. har ennå også tilgode å se noen som får kdfi til å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 hvor kjøpte du rørdelen til manifolde ditt egentlig? sveiste du collectoren selv eller? fikk lyst til å prøve å lage et egent manifold på sikt. Kjøpte alt hos PPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Bilen funker ikkje nå på grunn av at eg tukla med ledninger når tenninga stod på uten at eg visste dette. Veit egentlig ikkje koffor eg har så lyst å prøve ut kdfien, men funker fint hos ein kompis, og så er det jo så enkelt . Har ikkje noen peiling på dyre sprut som du må koble opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 helt rått prosjekt! må være tilbakestående eller kjøre citroên for å ikke følge med på dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 helt rått prosjekt! må være tilbakestående eller kjøre citroên for å ikke følge med på dette her hehe takk for det nye sprutet kommer om ca 10 dager nå blir digg å få kjørt litt eg og "bmwmathias" har vert å mappa litt på bilen hans nå. her er det kdfi, og funker supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 næhhh.. enkelt og greit med kdfi Funker gjør det også Funker? Hvorfor går ikke bilen da? Har ikke enda hørt om noen som har fått dette til og virke. Sprutet er det viktigeste på hele motoren så det er det ikke lurt og spare penger på. enig. har ennå også tilgode å se noen som får kdfi til å fungere.. Det har funket utmerket til meg i 2 sessonger nå... Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Kjekt å høyre at noen er positive til kdfi også! Føler det er mangen som sier at kdfi er dritt uten saklige grunner. kun fordi det er billig og kjører Megasquirt programvare. greitnok det er kanskje ikkje så "skikkelig" sammenbygget som dyre kvalitetssprut som skal tåle alt mellom himmel og jord av forskjellige kjøretøyer, tror nok det er godt nok til mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Utrolig bra prosjekt og du går grundig til verks. Håper du får Kdfi til å fungere, da jeg har lurt en stund på dette selv:) Men angående coiloversene bak til deg, kan du skru fjørbeinet fra hverandre der også, sånn som du kan fram? Jeg har nemlig samme coiloversene som er litt rustet fast, så prøvde jeg såvidt før jeg monterte på bil å løsne det fra gjengene, uten hell, så lurer jeg bare på om dette skal være mulig når det er nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå