Bmw Mathias Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Til alle skeptikere rundt Kdfi! Da funke supert! Om du tar deg tid til å lesa 5min før du prøve å tulla da te sjølv. (snakker av erfaring!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Det funker ikke supert for alle. Når det er flere som ikke får det til og virke enn folk som får det til og virke er det for dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Det funker ikke supert for alle. Når det er flere som ikke får det til og virke enn folk som får det til og virke er det for dårlig. veit du hva det er dei ikkje får til å fungere eller? ( av rein nyskjerrighet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Utrolig bra prosjekt og du går grundig til verks. Håper du får Kdfi til å fungere, da jeg har lurt en stund på dette selv:) Men angående coiloversene bak til deg, kan du skru fjørbeinet fra hverandre der også, sånn som du kan fram? Jeg har nemlig samme coiloversene som er litt rustet fast, så prøvde jeg såvidt før jeg monterte på bil å løsne det fra gjengene, uten hell, så lurer jeg bare på om dette skal være mulig når det er nytt? takk for det ang fjerbein bak, så skal nok desse kunne demonteres ja. dei kom ferdig montert, men ser ikkje noen poeng i hvorfor det ikkje skal gå ann å demontere dei dei har jo blitt montert på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Utrolig bra prosjekt og du går grundig til verks. Håper du får Kdfi til å fungere, da jeg har lurt en stund på dette selv:) Men angående coiloversene bak til deg, kan du skru fjørbeinet fra hverandre der også, sånn som du kan fram? Jeg har nemlig samme coiloversene som er litt rustet fast, så prøvde jeg såvidt før jeg monterte på bil å løsne det fra gjengene, uten hell, så lurer jeg bare på om dette skal være mulig når det er nytt? takk for det ang fjerbein bak, så skal nok desse kunne demonteres ja. dei kom ferdig montert, men ser ikkje noen poeng i hvorfor det ikkje skal gå ann å demontere dei dei har jo blitt montert på et vis Jada , det vill jeg tro, jeg tenkte på om fjørbeinet er sveist fast i demperen om du skjønner meg, eller om den er bare gjenget på sånn som fram, om det bare går ant å justere høyde på fjæra, og ikke selve beinet. Litt dårlig forklart, men håper du skjønner meg Hvordan er det med mapping på det kdfi sprutet, grunn map som ligger inne så du får start når du kjøper sprute eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Hvor har du gjort av LMM forresten? Ser den ikke på bildene dine. Er det hipp som happ om den står på trykksida eller før turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Han har datasprut, trenger ikke lmm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Det funker ikke supert for alle. Når det er flere som ikke får det til og virke enn folk som får det til og virke er det for dårlig. Virker bilen før du setter inn kdfi-en så skal da ikkje vera noke problem. Tingen med Ms sprut er brukervennligheten... Holder på å fikle litt med ein anne type sprut no (KMS). Der er da svært enkelt å få da til å fungera, men er teknisk simplere enn MS sprute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Eg kjøpte jo noen brukte svære dyser (85lb på 4bar) av ein kompis for en stund siden der han sa dei var høyohms dyser. Tok dette for god fisk og har ikkje tenkt så masse meir på disse dysene i etterkant egentlig. Nå i kveld når eg rota litt rundt i motorrommet fannt eg ut at eg kunne no måle disse dysene berre for å være sikker på motstanden i dei.. Da viste det seg at dei var 4,1 ohm! Dette var da litt for lite til å være høyohms dyser?? Høyohm er vel 12-14 ohm og lavohm 2-4 ohm? Betyr dette at eg må ut på jakt etter nye dyser nå da? :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 hahah! har aldri sagt eg var god i elektro, og det beviste eg nok en gang! målte dysene med kontakten til motorledningsnettet påkoblet.. etter ein liten samtale med min gode venn "bmwmathias" måtte eg måle dysene mine på nytt igjen, men denne gangen skulle kontakten vere av! Dette resulterte i en måling på 12 ohm på dysa. trenger altså heldigvis ikkje kjøpe nye dyser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Godt det da. Hva gjenstår nå før den er kjørbar? Ny hjerne bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Godt det da. Hva gjenstår nå før den er kjørbar? Ny hjerne bare? Yeps.. er i grunn kun ny hjerne som mangler for at den er kjørbar, men er jo MASSE smågreier som må fikses å monteres også før bilen er 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hvordan går det med denne? Lenge siden du har oppdatert her no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har enda ikkje fått nye hjernen... ser spent i postkassa etter hentelapp kvar dag nå. Har lite tid til å skru, og motivasjonen er ikkje på topp for tiden så ting tar tid Ellers driver eg å monterer litt smågreier. Har fått på framfanger og grill. Og litt andre smågreier. Har ikkje tatt noe serlig med bilder da det ikkje er så veldig mykje spennende som skjer men skal sjå om eg får lagt ut noen bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ny kdfi hjerne e kommt!!!!! Endelig! Større oppdatering kjeme i kveld! No skal eg ut å testa om den funke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå