TerjeA Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Evigheter siden oppdatering her ja!! :S Prosjektet har ikkje dødd ut! måtte berre ha ein liten pause for å bygge opp igjen arbeidslysten! Har flyttet inn i nye lokaler i lag med "bmwmathias"! Har ein kjekk pakke på vei til meg i posten no! Satser på stor oppdatering til helga med BILDER! Over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Ser frem til update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Hvis det er noe galt med ms er det 99% sikkert brukerfeil.Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Du må ta noken flotte bilde av den heftige plassen vår ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Hvis det er noe galt med ms er det 99% sikkert brukerfeil.Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Nei. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Bilen er gal! Funker som et fjell! Første kjøretur var i natt!! Skylder dere virkelig en stor oppdatering nå!! Wastegate er ALT for liten! prøvde meg på 0,5 i trykk. Det har eg allerede med 1500 rpm!! Nett over 2500 rpm begynner det å stige videre, før motoren kutter på 0,8 med MAP cut.. Intern wastegate er kansje ikkje noen vits å satse på! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 hørtes ut som du hadde alt for liten turbo spør du meg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Hahah yeeps! Blir nok nødt te å kjøpa meg ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 tøft du har fått gang på an!! men den turboen der høres jo ut som om er tom leeeenge før registeret ditt hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 tøft du har fått gang på an!! men den turboen der høres jo ut som om er tom leeeenge før registeret ditt hehe.. Hehe yeps! Da gjer da! Må ha ny turbo og bygge ekstern wastegate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Bra du har fått den på veien. De interne wastegatene på de turboene er altfor små selv på en 2,5l. Men du har tydligvis dreisen på grenrørlaging så å lage til ekstern WG er kjapt gjort for din del. Men kompressordelen takker vel for seg på 4000omd uansett. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Detta var kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Da var det jul, og det er på tide med ein update! Må innrømme at eg har vert forferdelig dårlig på bimmers-fronten i det siste. Mistet litt arbeidslyst etter kdfien rauk.. Men per dags dato har eg maaasse arbeidslyst å ta av! Eg og bmwmathias flyttet til nye lokaler!! (e36n er hans!) Måtte sveise litt rust i golfen: Litt eksosdeler er handlet inn Stemningsbilde! Klar for litt eksosbygging! V-bånd mellom downpipe og bakover Såå kom pakken eg burde kjøpt for leeenge siden! Kobling påbegynt! Ferdig!! Oppstartsmap blei lagt innpå og bilen startet! Etter litt jussing kunne eg ta meg ein tur å fylle bensin! Bilen er heilt vill! får 0,5 i ladetrykk ved 1500rpm, og wastegate klarer å holde det fram til 2000-2500rpm.. etter dette fyker det fort videre opp.. Til å begynne med stod "map limit" på 0,8 bar. Satte denne opp til 1,2 bar så eg fekk litt meir turtall på motoren. Dette førte til at den drog laust på 1,2 og litt 3 gir.. men kunne berre dra opp til 3000+- rpm før "map limit" slo til, så her trengs det større wastegate. I dag måtte eg berre mekke litt også, så eg har fått demontert turbo og manifold. hadde ein wastegate liggende, så denne skal få ny plass i motorrommet mitt! Det var alt for i dag! Masse like bilder, men det er no berre til å scrolle forbi viss det blir for kjedelig! Da er det snart tid for pinnekjøtt! God jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 tror du trenger større turbo og gitt stor er wg'n du hadde og har nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå