///MoePower Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Tydeligvis ikke bare jeg som er plaget med kjølevannsproblemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Konge. Blir bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Begynt å bytte bensinpumpe i dag 255l/h pumpe skal inn. Nye pumpa hadde mykje mindre diameter, så måtte bruke litt av gamle pumpa for å få det 100% Ferdig limt Masse stålspon i tanken som må ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Du er ikke redd for at limet vil løsne og potensielt tette filtre/rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Tviler på det tetter filteret i tanken.. Filteret i tanken er vel rundt/ovalt, er det ikke? Uansett.. man merker det om det går ut over bensintilførelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Filteret er det kvite som ligger til høyre på bildet nr 3. Tviler på det blir noe problem det vil tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 R.I.P Turbo...... Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 R.I.P Turbo...... Stay tuned! Ja, nå er jeg spent! Høres ikke bra ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 har turbo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 har turbo jeg Type? T3 flens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Eg heie på deg Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 t3 flens og 3,5l??? det blir jo effektbrems så det holder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 t3 flens og 3,5l??? det blir jo effektbrems så det holder.. Heh.. ja.. visste ikkje bedre når eg byggde grenrør.. Må nok kansje vurdere å bygge om litt ja Men hva turbo har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 På tide med update ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Kjører garrett gt3582r med 1.19 eksoshus på min med t3 flens, bynner å lade på 2000rpm lader 1,5 funker knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå