TerjeA Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Er vel på tide å skrape sammen enda ei oppdatering da.. ! Bilen blei ikkje klar til Gatebil Våler, men eg reiste bort der og tok med meg masse arbeidslyst heim igjen! Så no nermer det seg oppstart styggelig Bensinsystem er "ferdig". kun tilkobling til fuelrail og BTR gjenstår. Frambremsene er ferdig montert, og bremserør er lagt opp. Har også lagt opp bremserør bak til hyd. håndbrekk. (mangler noen rørnipler her som skal passe i sylinderen, så kommer ikkje lenger med det no. Det meste av det eletriske til bilen er koblet opp. Mangler noen pakninger til motor, så når eg får dei skal motor settes i bilen igjen. Nytt ratt er også bestillt her er noen bilder eg hadde på mobilen [url=http://s1174.photobucket.com/user/terjeaust/media/Mobile%20Uploads/20140528_174401_zpsxodsmrte.jpg.html]L evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Da er det vel igjen på tide med ei oppdatering. Får begynne med å sei at bilen blei ferdig til GATEBIL hovedtreffet! Hadde ei super helg med masse kjøring! Bilen funka perfekt! Begynner med noen bilder fra stressveka før treffet! (5,5 timer søvn på 3 døgn for å få den klar ) Her begynner moitoren å ta form Alu motorfester! Meeget fornøyd med dei! Kommer til å bli alu i girkassefestene og storeforingene i bakstillinga snart! Gammelt motorledningsnett! Boss! Uttak til oljekjøler og eksternt oljefilter Legger nye bremserør Kobla meg inn på dei "gamle" rørene her for å spare litt tid. Hyd håndbrekk med justering til bakbremsene! 25 rader oljekjøler på plass! Hadde ikkje oljetemp over 90 grader heile helga! Hadde ikkje inngang til trykksensor på BTR så da måtte det lages på fuelrail. Klargjøring natta før me reiste Mørkt bilde av ferdig cockpit evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 så kult ut! ble det bilder under kjøringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Her er et bilde vertfall! 3 gir opp fra angsten! Har filmet litt med GoPro, så får sjå om eg får mekka sammen ein film av det litt seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Moro å se framskritt på denne Hvordan var vanntemp på denne, bruker å være ett problem på m30.... Har du effekt på denne? Mye imponerende jobb her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonrockz Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 venter på video jeg! kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 noe mer oppdateringer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå