///MoePower Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Kjedelig! Menmen, du kan jo trøste deg med at du ikke trenger å demontere motor for å skifte veiv, bare av med bunnpanne og oljepumpe. Registeret så riktig timet ut, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 ja,jo. Såg veldig mørkt på det til å begynne med.. men er jo igrunn ikkje så svær jobb. må ha av reg dekselet framme. Så må jo alle lager måles opp på ny. Men men! Sånn går nu dagan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 ser ut som du gjør en god jobb her jau! kjipt med bolten på veiven!!! du må ha hatt en rimelig kraftig trekker for å knekke den om m30ene går med ca samme dim på bolten som for eks m50? skal jo ha opp i mot 400nm eller noe?? stå på, eg følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 yeeeeeps.. derfor trudde eg det gjekk fint, siden det er så masse moment.. meeen DER tok eg feil! Men takZa kommer til bergen til helgen med ny veiv til meg, så dette går berre fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 du må ha hatt en rimelig kraftig trekker for å knekke den om m30ene går med ca samme dim på bolten som for eks m50? skal jo ha opp i mot 400nm eller noe?? Skal være rundtom 500nm på M30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 triste greier, men må ikke miste gnisten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Neida.. våknet med fin blå gnist på alle plugger dagen etter Har begynt såvidt på rustsveising ved festene til bakstillinga. Ny veiv får eg i morgen, så da blir det litt riving av motor snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Veiv er byttet! Har i grunn ikkje skjedd så masse meir enn det, da eg holder på å lakkere ein lastebil, så all tid går der nå. Skal sjå om eg får ut noen bilder snart! Må berre gjere nåke, slik at eg har noe å ta bilder av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 klaringer og alt bre bra med "ny" veiv også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Yeps alle klaringer var heilt lik som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Motor er satt sammen igjen. Og bilen er rustsveisa på eine sida. Har ikkje fått tid til meir enn detta, på grunn av lakkering av lastebil og litt anna styr.. Men her er no litt bilder til dere Laga nytt feste til plata som er under storeforinga i bakstillinga. Glemte selvfølgelig å ta bilder av det når eg var ferdig.. På tide å bytte veiv! Tok ikkje fleire bilder av dette, da det er det samme opp igjen som etter sist montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Datasprut i hus! Og så kan eg no slenge inn litt bilder av det som har gjort at eg ikkje kunne mekke bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Tøff den lastebilen da! Bra jobba Når har du planer om å blir ferdig med E34'n? Oppstart altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Oppstart? Tror du den starter da?? No e eg på ein liten ferie fram til fredag,, så på mandag igjen skal eg ta fagbrev.. den varer i 7 dager.. så reiser eg 7 dager på jobb i nordsjøen, og først da har eg tid til å mekke litt igjen så etter eg kommer heim fra jobb blir det nok ikkje lenge te prøvestart får eg håpe må begynne å bygge det s@/#ns grenrøret også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå