Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Skrevet Mars 29, 2015 ja skjønner jeg! m20 lyden er jo bra fin da! haha ja blir bra å dra ut diesel dyret
hermanoo90 Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Skrevet Mars 29, 2015 Herlig! =D Freakshow reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet April 22, 2015 Forfatter Skrevet April 22, 2015 Da har bilen fått sin første vask for i år! Det som gjenstår nå for å få den EU godkjent er å fikse brekket og parklys og skiltlys. Har alle delene. Skal først forsøke å stramme brekket og se om det får den til å bremse i begge hjulene. Når jeg drar i brekket nå så tar den kun på venstre side. Når det er fikset så skal den på etterkontroll, og da er den lovlig å kjøre igjen =) Michaelw reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Skrevet Mai 8, 2015 Snart på veien igjen Sent from my iPhone using Tapatalk Michaelw reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Skrevet Mai 9, 2015 du gleder deg vel ikke i det hele tatt? Hehe nei ikke i det heletatt du Flott bil Tusen takk Freakshow reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Skrevet Mai 28, 2015 Hahahaha Du assa! Jeg kjører fake rims helt til jeg har råd til real rims, sånn er det å være student Siste delen jeg behøvde fikk jeg henta fra GS i dag, i morgen skal jeg til motorverkstedet og mekke på den. Forhåpentligvis blir den ferdig i morgen, og klar for etterkontroll, som da blir i neste uke Mvh Hermano
Tzunami Skrevet Mai 28, 2015 Skrevet Mai 28, 2015 Hadde du ikke denne på kontroll i fjor også da? kan da ikke ha kjørt den så mye at det blir feil på den i mellomtiden?
hermanoo90 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Skrevet Mai 28, 2015 Hadde EU kontroll i fjor, men den var jeg 1 år forsen til siden den hadde vært på restaurering i 8 måneder ca, så da fikk jeg den kun godkjent for et år.... Når den godkjennes i år så blir det for 2 nye år heldigvis Hjullager begge fremme + brekket + parklysene begge foran var 2`er feilene jeg fikk. HJullagrene begge foran har jeg bytta, lysene er 95% ferdig, lodder sammen nye ledninger og kontakter som jeg kjøpte fra koed, og må bytte brekkvaeier og sko og fjærsett og bremseskjold på høyre side bak, det skal gjøres i morgen. Så forhåpentligvis er den feilfri i morgen kl 22.00
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Skrevet Mai 30, 2015 Jippii!!!! Vi fikset alt i går og ble heldigvis ferdige! På mandag ringer jeg for etterkontroll og kjøper prøveskilt, så blir den nok EU Godkjent! Sent from my iPhone using Tapatalk Michaelw reagerte på dette 1
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 når skal du ha deg nytt interiør? [-o< e e meget interessert i interiøret der hermanoo90 reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Skrevet Juni 1, 2015 når skal du ha deg nytt interiør? [-o< e e meget interessert i interiøret der I løpet av sommeren er planen, sier ifra når det skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå