Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 ja skjønner jeg! m20 lyden er jo bra fin da! haha ja blir bra å dra ut diesel dyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Herlig! =D Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Da har bilen fått sin første vask for i år! Det som gjenstår nå for å få den EU godkjent er å fikse brekket og parklys og skiltlys. Har alle delene. Skal først forsøke å stramme brekket og se om det får den til å bremse i begge hjulene. Når jeg drar i brekket nå så tar den kun på venstre side. Når det er fikset så skal den på etterkontroll, og da er den lovlig å kjøre igjen =) Michaelw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Snart på veien igjen Sent from my iPhone using Tapatalk Michaelw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 du gleder deg vel ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 du gleder deg vel ikke i det hele tatt? Hehe nei ikke i det heletatt du Flott bil Tusen takk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 thhihihiihihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Hahahaha Du assa! Jeg kjører fake rims helt til jeg har råd til real rims, sånn er det å være student Siste delen jeg behøvde fikk jeg henta fra GS i dag, i morgen skal jeg til motorverkstedet og mekke på den. Forhåpentligvis blir den ferdig i morgen, og klar for etterkontroll, som da blir i neste uke Mvh Hermano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Hadde du ikke denne på kontroll i fjor også da? kan da ikke ha kjørt den så mye at det blir feil på den i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Hadde EU kontroll i fjor, men den var jeg 1 år forsen til siden den hadde vært på restaurering i 8 måneder ca, så da fikk jeg den kun godkjent for et år.... Når den godkjennes i år så blir det for 2 nye år heldigvis Hjullager begge fremme + brekket + parklysene begge foran var 2`er feilene jeg fikk. HJullagrene begge foran har jeg bytta, lysene er 95% ferdig, lodder sammen nye ledninger og kontakter som jeg kjøpte fra koed, og må bytte brekkvaeier og sko og fjærsett og bremseskjold på høyre side bak, det skal gjøres i morgen. Så forhåpentligvis er den feilfri i morgen kl 22.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Jippii!!!! Vi fikset alt i går og ble heldigvis ferdige! På mandag ringer jeg for etterkontroll og kjøper prøveskilt, så blir den nok EU Godkjent! Sent from my iPhone using Tapatalk Michaelw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 når skal du ha deg nytt interiør? [-o< e e meget interessert i interiøret der hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 når skal du ha deg nytt interiør? [-o< e e meget interessert i interiøret der I løpet av sommeren er planen, sier ifra når det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Til e30 meet? Hehe så kan vi møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå