316 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Sportsseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Nei, dessverre. Det er ''is'' interiør. Jeg hadde ikke bakseter og den ene pasasjerstolen var knekt, så passet meg bra. bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Etter 4,5 timer på veien, var Interiøret hjemme! Monteringa i dag gikk greit. Litt banning og knoting (ikke at det er en vanskelig jobb) men irriterende når ting ikke passer, trang osv. Her er bilder: Endelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Ah, det var godt med nytt interiør i bilen. Da jeg kjøpte bilen fulgte det med: Bakseter (råtne) Passasjerstol sport (knekt) Og førerstol som var helt vanlig og fungerte. Nå er det komplett ''is'' interiør, og alt fungerer 100% Etterhvert vil interiøret bli skiftes ut til noe sportselige greier, men for øyeblikket får dette duge ., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Da venter jeg nå på pluggkabelsett, motorledningsnett og hjerne( begge er fra facelift 325) er lov å komme med kommentarer / tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 fin bil! Noe likt prosjekt som min ja, muligens at du skal gjøre litt mer drastiske ting som og hellakkere den og slikt.. håper du får det til, skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Ble bedre med det interiøret! Ser ut som en bra bil dette, er litt sugen på E30 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 fin bil! Noe likt prosjekt som min ja, muligens at du skal gjøre litt mer drastiske ting som og hellakkere den og slikt.. håper du får det til, skal følge med Tusen takk! Ja, følger med på ditt også!! Er greit å følge litt med på oss gutta som bygger E30 som ikke skal ha million hester og fullrigga banebil. Ble bedre med det interiøret! Ser ut som en bra bil dette, er litt sugen på E30 selv Tusen takk! E30 er dritmorsom bil. Min aller første BMW og jeg angrer ikke et sekund. men er jo prosjektbil, så av og til vil man kaste den også men digger din syv'er da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Ja, liker gamle bmw'er En av drømmebilene mine er definitivt E30 M3, med den sykt gromme stylinga Takk takk! Alltid artig å høre Bare å stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Ja, liker gamle bmw'er En av drømmebilene mine er definitivt E30 M3, med den sykt gromme stylinga Takk takk! Alltid artig å høre Bare å stå på!! Takk, stå på skal jeg! åh ikke begynn engang... en org E30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Tenkte på samme stylinga som "Larsen-Racing" har: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=143096 Så SYKT grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Og ikke minst den fargen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 MM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 IS-interiøret er fint det! Kan overta det hvis du kjøper deg sportsseter jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 IS-interiøret er fint det! Kan overta det hvis du kjøper deg sportsseter jeg ! Hahaha, du ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå