Steven Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hva i all verden, bytter du tak? Ruster E30`ne der også da? Ser meget bra ut det arbeidet som blir gjort hvertfall, ikke rart det tar litt tid. Er nok verdt det. Håper du blir klar til E30 meet, satser på jeg også klarer å få skilter på min til dess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 ja hadde begynt å ruste i taket også, mellom soltaket og frontruta, var ikke noe å spare på, og rustsveiseren hadde byttet flere tak før, jobben ble utført 100% og nytt tak fikk jeg fra GS håper på å rekke E30 meet. hvis ikke så får jeg ihvertfall kjørt den på senere treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 I dag var jeg å handlet Gulvteppe fra ''Hylle''. Det som stod i min var råttent og ræva. Først så støvsuge deg den. Sprayet hele våt med Autoglym Interiour Shampoo Skrubbet!!! Så spylte jeg den la på OMO color på hele teppet skrubbet enda mer og mer vann til slutt spylte jeg den lenge, måtte bli kvitt all såpen så hang jeg den til tørk og presset ut vannet ut i kantene med hendene for å ta det værste selv. Her er bilder av prosessen! Nyvasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 mulig jeg er stygg, men jeg ville bare sagt, dropp e30meet i år, også gjør du ting 100% ordentlig nå med engang, i stede for å stresse den sammen til treffet, blir sjeldent skikkelig med tigthe dead lines ser forøvrig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Mye rust det var på denne da! Har jo snart bytta ut alt det som kan byttes Hehe, blir nok MEGET bra tilslutt da, flott å se opprustede eksemplarer få slik omsorg! Varmer hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 mulig jeg er stygg, men jeg ville bare sagt, dropp e30meet i år, også gjør du ting 100% ordentlig nå med engang, i stede for å stresse den sammen til treffet, blir sjeldent skikkelig med tigthe dead lines ser forøvrig bra ut! Jeg er faktisk enig her! For jeg har innsett at jeg må gjøre det samme selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 mulig jeg er stygg, men jeg ville bare sagt, dropp e30meet i år, også gjør du ting 100% ordentlig nå med engang, i stede for å stresse den sammen til treffet, blir sjeldent skikkelig med tigthe dead lines ser forøvrig bra ut! Jeg er faktisk enig her! For jeg har innsett at jeg må gjøre det samme selv.. Dere sier noe der, jeg har ikke sagt noe om e30 meet til verken rustsveiseren eller han som skal lakkere den, jeg selv bare håper på at de blir ferdig til da, men jeg har IKKE nevnt det for dem, da gjør de som dere sa, stresser og slurver. Så blir den ikke ferdig til så, så blir den ikke ferdig. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, eller hva man sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Mye rust det var på denne da! Har jo snart bytta ut alt det som kan byttes Hehe, blir nok MEGET bra tilslutt da, flott å se opprustede eksemplarer få slik omsorg! Varmer hjertet jepp, her blir det ''ny'' e30, haha var greit med rust på den ja, digge med det er at nesten alle panelene er nye ja må ta vare på våre kjære E30'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Høres bra ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Åhh.. blir porr når denne er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Åhh.. blir porr når denne er ferdig! Takk! Håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 mulig jeg er stygg, men jeg ville bare sagt, dropp e30meet i år, også gjør du ting 100% ordentlig nå med engang, i stede for å stresse den sammen til treffet, blir sjeldent skikkelig med tigthe dead lines ser forøvrig bra ut! Jeg er faktisk enig her! For jeg har innsett at jeg må gjøre det samme selv.. X 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Jada jada i know Som nevnt tidligere, så har jeg ikke nevnt e30 meet for rustsveiseren eller han som skal lakkere bilen. jeg har for en stund siden bestemt meg for å heller få den ferdig skikkelig, isteden for å skynte meg og gjøre ting halvferdig. Gleder meg til den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 I dag var jeg å handlet nytt bagasjelokk og passasjerdør, mangler nå: førerdør (rust og bulkfri) soltakpakning frontplate de 2 sistnevnte bestilles ikveld, døra leter jeg fremdeles etter, si ifra om du har eller veit om noen har =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå