Tynes944 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Få bilder!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Teaser..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 NICE!!!! mooooaaar piicthhaaaaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 flere bildeeeer!! Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 flere bildeeeeeeeeeeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 lookin' goooood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Teaser 2....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Teaser hore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Kødd Herman!! Fåpå skikkelige bilder nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Teaser hore Kødd Herman!! Fåpå skikkelige bilder nå da! grunnen til at jeg ikke har skikkelige bilder, er fordi bilen ikke er ferdig montert, så fort den er det kommer bilder. de som jeg har leverten hos for full restaurering er så syyyykt treige Nå har dem lovet bilen ferdig i slutten av neste uke, håper det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Gjør det noe at bilen ikke er ferdig montert da? Jeg vurderte også det samme, altså å stoppe oppdatering i tråden min etter at den ble lakkert - for så å presentere den i helt ferdig tilstand. Men det var mye mer morro å ta bilder litt etter litt, for trådens helhet. SELV om jeg mer enn gjerne kunne tenkt meg å ha holdt leserene litt på pinebenken, og presentert et ferdig resultat. tanklokk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 ikke lenge igjen nå! ser bra ut da blir det kanskje cruise cruise før vinteren sammen da`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå