VegarVS Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 flott Hermano!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 flott Hermano!! Takker! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Tøff bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 se her ja er ikke lenge til det er skilter nå syntes bilen din ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Tøff bil!!! Takk mister! se her ja er ikke lenge til det er skilter nå syntes bilen din ser bra ut Håper ikke det blir for lenge til nei, gleder meg virkelig! Takk og i lige måde du =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Da skal Eu feilene fikses på torsdag, håper vi får gjort alt på en dag. Bilder kommer torsdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Ble ingen fiksing i dag, stedet den skulle fikses blei opptatt, så fiksinga utsettes til i morra! Men, sitter ikke på lat siden, har nå en avtale om detailing av bilen før E30 meet =) Det gleder jeg meg til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 skjer det noe her om dagen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 skjer det noe her om dagen da ? x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 bilder og mange bilder vil jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Halla gutta! Hyggelig med respons og interesse rundt bilen selvom jeg har vært dårlig på å kommentere deres i den siste tiden, har ikke hatt så mye tid til bimmers, men lover å bli flinkere fremover! Så var det bilen ja.. Venter på noen deler for å få den Eu-godkjent. Venter på belte fra en på forumet her, og venter på en pakke fra koed, til alles glede.. Haha, så er det chrome-grill i eska! Bilen var "under kniven" i går fra 18.00-02.00. Følgende ble gjort: -fikset masse småtteri av ting som lå feil, dårlig festa eller jallamekket. - festet oljekjøleren bedre slik at den får mer kjøling. - byttet ny calipper høyre side, pga defekt calipper. - helt nytt bremserørsystem i bakstillingen. Alt i kobber meget profft gjort av mekaniker kompis som er kjent for sitt rør-mesterverk (bilder kommer senere av dette mobilen gikk selvfølgelig tom for strøm ) - tetta bensinlekasjen -fikset nye blinklys men måtte montere gamle glass, så dette er nå bare for å få den godkjent så skal eg finne nye blinklysglass. Blir nok mørke slik at de matcher sorte hella de. Så forhåpentligvis så får jeg delene og får den godkent innen fredag? håper det..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 venter kun på deler nå, i mellomtiden så kan jeg dele dette bildet. En varm mai dag med røde skilter og dermed tillattelse til å nyte livet bak rattet på bimmern<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Blir ikke godkjent innen fredag da, antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Koed hadde ikke sendt varene.... de venta på noen deler, trodde de hadde alt på lager da jeg bestillte da de aldri nevnte at ting ikke var på lager.... men men får håper det ordner seg fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Her kribles det veldig i magen... venter kun på deler fra KOED nå, for å dra på etterkontroll. Sjekket posten appen på mobilene og pakken har følgende status: ''Sendingen er underveis, sendingen er ankommet terminal og blir videresendt. Med andre ord så har jeg pakken enten senere i dag eller i morgen! Da blir det i full fart å slenge alle delene på (montere pent på) for å så hente prøveskilt og ringe mekanikeren som jeg hadde den hos, som skal ta etterkontrollen for meg der han jobber. Hvis det tar for mange dagene så må jeg finne et annet sted der de har tid til etterkontroll på dagen /dagen etter. Men har bestilt enda en pakke nå fra koed, og denne pakken er kanskje den mest avgjørende, for denne pakken inneholder låselistene til front og bakruten. Så fort jeg kjører i 100km i timen så merker jeg vindsus gjennom frontruta, og den kan ikke være sånn om jeg skal på banekjøring.... Så får håpe den kommer om ikke for lenge den og Så Eu godkjenning og 2 pakker fra koed er det som forhåpentligvis skjer før e30meet! Bah.. hater å stresse med sånne ting her før treff, hadde vært så mye enklere med ferdig bil Skulle gjerne hatt flere bilder, men har ikke vært noe særlig å ta bilde av i det siste, så hold ut med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå