SpiXi Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 da får du kjøre først siden ser ut som du har den mest strøkene e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 haha da har du ikke sett listene mine rundt rutene .... eller annet småtteri som mangler, for å ikke snakke om interiøret.... du får kjør foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 haha samme som min det mangler litt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Da var man hjemme igjen etter et vellykket E30Meet treff! Desidert det beste treffet jeg har vært på! Bilen fungerte knall og fikk seg 3 runder sporkjøring på Rudskogen. Hadde ikke med Semi-Slicksene mine (Federal 595RS-R) Så de får vi bruke litt senere i år, hvis det blir noe mer banemorro! Men Sonar-dekkene presterte overraskende bra de. Låste seg aldri under brems og hylte litt under press men glapp aldri selv ved ``høy fart`` og press i sving. Det kjipe var at jeg ikke rakk å få bilen polert før treffet, og rakk heller ikke å montere ferdig taktrekket, men skulle ikke misse treffet på grunn av det. Så droppet å stille ut bilen sammen med de fine bilene og parkerte den litt unna de andre bilene .. Planer fremover nå er å fikse interiøret, hovedsaklig taktrekket, deretter få bilen polert og ha en etterlengtet photoshoot av bilen, noe jeg savner veldig! Må også få montert skiltlys og tåkelykter for å fullføre fronten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Gratulerer med godkjent bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hvor sto du? Så ikke bilen din der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Gratulerer med godkjent bil Tusen takk! Hvor sto du? Så ikke bilen din der Stod ved innerste rekke, nærme inngangen, fronten pekende mot cafeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Du, se å få ut noen bilder a, nissefar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 at your services! her er et bilde i farta av meg i midten og ``Joamikk`` foran. litt skitten ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Må bare få deg noen ordentlig hjul, ser liksom litt... Sånn ut nå: Med "ordentlige" hjul blir det sånn: Haha! Men bilen er nydelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk! Ja bilen fortjener finere felger, ikke minst ekte felger og ikke replica! Men.. det er det den får nøye seg med nå, til lommeboka blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Må bare få deg noen ordentlig hjul, ser liksom litt... Sånn ut nå:[ Bilde ] Med "ordentlige" hjul blir det sånn: [ Bilde ] Haha! Men bilen er nydelig da! Fin bil foresten Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 haha, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 halla kult bildet du tok . kjørte du noe på lørdagen eller? så deg bare en gang så vidt det var på lørdagen:P jeg må bytte simring til veiva og kammen etter kjøringa sånn er det med gammel motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 halla kult bildet du tok . kjørte du noe på lørdagen eller?så deg bare en gang så vidt det var på lørdagen:P jeg må bytte simring til veiva og kammen etter kjøringa sånn er det med gammel motor Haha takk! Så du la den ut på fæjs! Dro litt tidligere på lørdan Må det ja, ahh kjipt... men ja, kanskje vi må kaste en s50 motor i hver vår ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå