hermanoo90 Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 om du skal selge de nåværende hjula, får du skrike til Shall do! Azam prosjekt, gøy å se at noen tar vare på de gode gammle e30'ene Tusen takk! Noen må jo det mens vi andre bruker de opp haha ! Fikk gjort litt i dag. Festet taktrekket på plass, men noen steder er det ikke 100% enda, knota aleine, så får vente til jeg får litt hjelp av noen, men nå kan jeg i det minste kjøre rundt uten å ha et hengende taktrekk... Bilen fikk også en rask men vel fortjent dusj =) De listene irriterer vettet at meg, får jeg kjøpt alle nye? Preface kom vel kun i chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Har noen spm: Hva er den ``knotten``? Kan denne skiftes med noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 er ikke den knotten temp føler tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Kam bytte ut med kjørekomputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 se her ja gjort litt med bilen siden sist jeg titta innom:P skal du på våler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 halla, yepp litt! hehe, nei får ikke dratt dit =( skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 ja lurer litt på det da men får se om det blir bra vær først:P gidder ikke hvis det skal regne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Nei ser den, tror det var meldt bra, men det norske været kan skifte fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Da er vi i 2014 og bilen er nå veteran! Jippiiii VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 En liten hei fra bilen som er til vinterlagring. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Di listene tar du bare av og får pusset dem helt ned så får du dem lakkert i sort matt. Mine er lakkerte og det er ikke lett å se at det ikke er org. Tror ikke man får kjøpt nye sorte lengre. Veteran er kult hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Takker, ja må vel det, men hvis det er litt bøy og sånn på de, får man retta ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Hva er det bøy på. Det skal ligge en guide på nett for rekkefølge å demontere på. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Bøy/bulker på selve listene, må vel "rettes" ut på en måte? Har hørt at jeg også kan leite etter en touring som skal hugges eller selges i deler og ta lister fra en slik en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå