Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har fortsatt noen t-shirts igjen, Str S,M og L Bestilles enkelt her: www.e30meet.com/tees

Ved å kjøpe t-shirt går overskuddet direkte til arrangering av treffet.

Vi jobber litt med programmet for treffet i sommer. Spesielt utstilling delen bli bli gjort grundigere iår, Vi har Peoples choice kategori iår igjen sammen med en mengde andre kategorier, Her handler det ikke nødvendigvis om å ha den mest shiny eller mest motorsterke bilen. Premiekategoriene for årets treff vil bli offentliggjort 5.Mars! Følg med! Vi gleder oss til våren og sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi jobber litt med programmet for treffet i sommer. Spesielt utstilling delen bli bli gjort grundigere iår, Vi har Peoples choice kategori iår igjen sammen med en mengde andre kategorier, Her handler det ikke nødvendigvis om å ha den mest shiny eller mest motorsterke bilen. Premiekategoriene for årets treff vil bli offentliggjort 5.Mars! Følg med! Vi gleder oss til våren og sommeren!

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke inngangspenger for publikum :)

Vi arrangerer ikke parkering for andre modeller inne på området hvor det er utstilling, men vi skal sette opp en parkering et lite stykke unna. Hvis man tenker på å komme med feks en e30 og stille den opp foran inngangen uten å betale så er det ikke mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke inngangspenger for publikum :)

Vi arrangerer ikke parkering for andre modeller inne på området hvor det er utstilling, men vi skal sette opp en parkering et lite stykke unna. Hvis man tenker på å komme med feks en e30 og stille den opp foran inngangen uten å betale så er det ikke mulig.

når man har betalt, er det greit å kjøre 2 biler? dumt å måtte slenge fra seg alt verktøy og annet dill midt på plassen når man skal kjøre på banen.

kun en som skal kjøres på banen da seff, andre er "verktøybil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tenkte jeg skulle rote meg til og melde meg på treffet nå, men må man bruke paypall for å betale?

Så er jeg også litt usikker på hvem av e30ene jeg kommer med, blir forhåpentligvis 325n, men hvis den ikke er i stand til treffet blir det 324n :wink: Skal jeg bare skrive begge reg nummrene eller den jeg mest sannsynelig kommer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke inngangspenger for publikum :)

Vi arrangerer ikke parkering for andre modeller inne på området hvor det er utstilling, men vi skal sette opp en parkering et lite stykke unna. Hvis man tenker på å komme med feks en e30 og stille den opp foran inngangen uten å betale så er det ikke mulig.

når man har betalt, er det greit å kjøre 2 biler? dumt å måtte slenge fra seg alt verktøy og annet dill midt på plassen når man skal kjøre på banen.

kun en som skal kjøres på banen da seff, andre er "verktøybil"

Ja, det er iorden på søndagen! :)

Tenkte jeg skulle rote meg til og melde meg på treffet nå, men må man bruke paypall for å betale?

Så er jeg også litt usikker på hvem av e30ene jeg kommer med, blir forhåpentligvis 325n, men hvis den ikke er i stand til treffet blir det 324n :wink: Skal jeg bare skrive begge reg nummrene eller den jeg mest sannsynelig kommer med?

Jepp, vi bruker paypal! du kan også betale med vanlig kort!

Det skal være ganske greit og registrere seg via siden nå!

Skriv regnr på den du tror du kommer med, hvis det blir endring, gi beskjed via mail eller SMS, kontaktinfo finner du på hjemmesiden!

Sees på treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...