noekult Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 I følge første post vil jeg være alene med E28... Vær snill mot meg Gleder meg mye nå. Har møtt en del av de påmeldte, gleder meg til å bli kjent med fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Er gutta interessert i og kjøpe passasjer sete i sponsorbiler for en symbolsk sum på banekjøringen søndagen? Isåfall skal vi lage et register hvor man kan kjøpe et bestemt tidspunkt og bil. Bestilling skjer via nettsiden vår i forkant av treffet. Det er snakk om sponsorbiler fra SS performance, Inconsulting, Schmiedmann og gs bildeler. Biler hvor de fleste har over 500hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Jeg er hvertfall interessert i det! Men får du sagt mer enn en symbolsk sum? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Jeg kan tenke meg å betale litt for å sitte passasjer i noe gromt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Det hadde kanskje vært interessant ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Pris for å sitte på et heat vil ligge på maks 500,- slik det ser ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Vi har fått en påmelding til. Nå er vi totalt 20 stykker, men vi trenger endel flere før vi kan garantere at det blir treff! Fortsett å melde på! Vi håper jo å se flere E21, E28 og E24 når de er invitert til treffet iår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Skulle gjerne meldt meg på, men det er litt usikkert mtp jobb den helga, hvertfall foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ikke mulighet til å ordne fri/bytte vakt på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg er på saken, skal absolutt gjøre så godt jeg kan. Får krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hvor mye kjøretid blir det? Er kun søndagen det er kjøring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Utstilling med premiering Lørdag 23Juni Banekjøring og utstilling Søndag 24 Juni. Men hvor blir e28 folket av?!? Skal dere ikke på treff?! Trodde det var mange av dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Blir det camp inne på Rudskogen den helgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Jepp, vi regner med det! Litt praktisk som må ordnes først, toaletter osv. Det blir isåfall inne på rudskogen sitt område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Da var det 1.april. Og premiekategoriene er som følger: Beste original Beste uoriginal Langveisfahrer Overraskelse Overraskelse Det blir også pokaler til vinnerene iår. Progammet for begge dagene er snart i boks! Vi har fått håndtegnet t-skjorte av en E30, Dette designet finnes kun i et begrenset opplag, så hvis man vil ha dette må man kjøpe det hurtig, Og man støtter samtidig e30 treffet! Vi har størrelsene S,M,L,XL,XXL T-skjortene koster 200,- INkl frakt. Kjøpes enkelt via nettsiden vår, www.e30meet.com/tees Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå