M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg er gammel og har ikke noe peil på edb, men fikk det til. Ja, blir mestsannsynlig E46 SMG med ESS kompressor osv Er det lov med slics ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Som vanlig er det gategodkjente dekk som gjelder. skal du kjøre fort?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Som vanlig er det gategodkjente dekk som gjelder.skal du kjøre fort?! Tja, denne bilen er laga for runde tider. Så ikke brekk, dårlig styring osv. Så blir nok mest fort her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Gromme spesialbestilte pokaler til treffet har ankommet!! Husk å være på plass på utstillingsdelen Lørdag 23 juni for å være med! Alle Bmw er med i konkurransen! Mange premiekategorier! Påmelding via http://www.e30meet.com/registration 500,- For utstilling/m premiering 1000,- For utstilling/m premering Og banekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hvor er utstillinga lørdag? Mulig det står et sted men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 På Rudskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 På Rudskogen! Hehe,ok... Syntes jeg leste i et tidligere innlegg at det ikke var på rudskogen...må begynne å lese litt nøyere ser det ut til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Blir det camp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Blir det camp? Yep! Man kan campe der. Vi har leid inn en vakt som passer på at noen ikke kjører ut på banen og som sjekker området om natten. Og så blir det satt opp toaletter på campen. Det er også åpen catering frem til de corsa folka slutter og kjøre på lørdagen, og den er åpen på søndag også! Vi har ikke lov å selge noe på området, så ta med en kjølebag og øl sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikm Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Gler meg til treff, stiller opp med e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 kan du fortelle litt mer om campen? koster det ? bare telt, regner jeg med ? kan sove der fra lørdag, eller fredag ? koster det noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 kan du fortelle litt mer om campen?koster det ? bare telt, regner jeg med ? kan sove der fra lørdag, eller fredag ? koster det noe ? Gratis! Du kan ta med telt eller vogn om du vil, eller sove i bilen! Det er fra Lørdag til Søndag, vi har ikke mulighet for å komme inn dit fredag! Det som er viktig er at det ikke blir herjing med biler derinne, eller kjøring på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 kan du fortelle litt mer om campen?koster det ? bare telt, regner jeg med ? kan sove der fra lørdag, eller fredag ? koster det noe ? Vi kommer også til å campe der, må drikke øl og grille litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 oki da vet jeg det Høres bra ut Dirty, tror det blir god stemmning jeg Edit: hvilken bil kommer du med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kommer det noe tidsskjema for disse dagene, eller trengs ikke det?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå