Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har bytta vannpumpe og termostat, men får ikke kjølevifta til å gå, så den blir litt varm på tomgang. Skal feilsøke litt på det i morra. Finner jeg ikke feilen slenger jeg på en viskosevifte, å håper at det er tilstrekkelig!

Er det noe krav til presenning osv til oss som bare står utstilt?

Satser på at været blir bra! Gleder meg både til treffet, og turen nedover sammen med Diohrvik, H-Vatn m.flere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jeg eneste med E34 som skal kjøre eller? :)

Håper bilen holder lørdagens banekjøring, så jeg får kjørt på E30 meet også da :P

I kveld blir det olje + filterskifte, heving + 4-hjulskontroll med litt annen spissing en før :wink:

[-X[-X:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen krav til presenning på biler som ikke står i depo

Selges dem på stedet?

Rudskogen har tidligere solgt, men har ikke hørt om det nå.

Biltema har som sagt til 400. Folk kan dele også.

Vi får dessverre ikke gjort noe annet enn å informere om å ta med.

De som har betalt fo kjøring synes jeg skal det:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema i Sarpsborg pleier å ha slike presenninger inne, det ligger jo bokstavelig talt rett ved veien for de fleste som skal til Rudskogen. Kan jo være kjekt å vite om hvertfall. :)

(Ikke det at jeg ser vitsen med slik presenning hvis det skulle regne, da flyter jo alt ut på asfalten når bilen ikke står der uansett. :? Been there, done that.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg eneste med E34 som skal kjøre eller? :)

Håper bilen holder lørdagens banekjøring, så jeg får kjørt på E30 meet også da :P

I kveld blir det olje + filterskifte, heving + 4-hjulskontroll med litt annen spissing en før :wink:

[-X[-X:mrgreen:

på banen skal jeg ha grep, ikke stance :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å melde deg på treffet innen klokken 20.00 ikveld for da stenger forhåndspåmeldingen og vi skriver ut listene.

Vi er heldige å ha fått tak i 2 personer som kan hjelpe oss på treffet, derfor kan man møte opp på lørdag eller søndag og betale kontant. Dette koster da 1200 for begge dagene, eller 600 hvis du kun skal stille ut, Ikke fordi vi er kjipe men fordi vi er glade for at de som har meldt seg på forhånd har gjort jobben vår enklere og får dermed en lavere pris. Takk til dere! Vel møtt til e30meet 2012!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ikke er meldt på noen 2002.

Da får jeg komme meg ut i garasjen og se om jeg ikke kan skremme litt liv i gamlingen :-)

Noen som vet 100 % sikkert om de selger e85 på Statoil i rakkestad?

Ringte dem nå, siden jeg lurer på det selv, Men der sa de at de ikke hadde inne akkurat nå, men skulle få iløpet av noen uker, Men han sa at de hadde det i Ski iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...