Robkill Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hva med å invitere E23 også?De tilhører jo på en måte samme "sjangeren" som E28/E24 Preface E23 er jo nesten som en 4-dørs E24. Støtter denne! E24 rulla forøvrig som et karmannbygg fra 1975, samme år som e21 ble lansert! Når en er inne på tidsepoker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvor mange er det med e21 her på forumet feks? Vi vurderer å invitere e21 med. Men vi trenger å vite litt mer om hvor mange e21 eiere som er interresert i noe slikt. Har e21 eierene et eget forum de bruker? 02/classic kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Vi har ikke noe eget e21 forum i Norge tror jeg. De fleste er vel her på Bimmers og noen på 02/classic. Så får andre korrigere meg om jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Tipper det er 5-10 kjørbare E21'er på dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvis dette blir ordning på, så må man kanskje se om man får med seg E21 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 min blir kjørbar til våren. hadde vert gøy og fått deltatt på dette treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Jeg deltar med E28 om jeg er ferdig til treffet, om ikke deltar jeg med E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 min blir kjørbar til våren. hadde vert gøy og fått deltatt på dette treffet Enig. Det hadde vært VELDIG moro hvis du kunne deltatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Når det kommer til gamle bmw'r er det jo veeldig mange som driver med e30 i forhold til alt annet. Så når treffet ikke lenger skal være kun e30 ser jeg ikke problemet med og ta med e21, 02 osv. På de treffa jeg har vært på har det ikke akkuratt krydd av gamle bmw'r bortsett fra e30. Så tviler på det blir noe plassproblem akkurat. Var langt ifra det på forige treff i vertfall, blei jo mye kjøretid da Skal få kommet meg på treffet i 2012 også så får jeg se om 325'n blir klar eller om det blir diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Jeg har E21 og noen E30"r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Makan til fin E21 da, og det riktige skilt nret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Makan til mange biler du har da Z1! Hehe. Men nå som du har solgt Köhler M3`n, hva kommer du med til neste år da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Når det kommer til gamle bmw'r er det jo veeldig mange som driver med e30 i forhold til alt annet. Så når treffet ikke lenger skal være kun e30 ser jeg ikke problemet med og ta med e21, 02 osv. På de treffa jeg har vært på har det ikke akkuratt krydd av gamle bmw'r bortsett fra e30. Så tviler på det blir noe plassproblem akkurat. Var langt ifra det på forige treff i vertfall, blei jo mye kjøretid da Skal få kommet meg på treffet i 2012 også så får jeg se om 325'n blir klar eller om det blir diesel Men det er jo mye kjøretid som er gøy, da får man valutta for penga, som det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Så lenge jeg får sjåfør til min E30 kommer vi nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå