e30meet Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Håper så mange som mulig blir med! Vi kommer snart tilbake med enda mer info om treffet til sommeren, det blir også mulig å melde seg på treffet veldig snart. Iår som ifjor er vi avhengige av at man melder seg på tidlig og ikke venter lenge med betalingen. Det er dyrt å leie bane, og det er stor risiko for oss å legge ut for treffet dersom det skulle komme få deltakere! Dere var flinke til dette ifjor, og jeg håper vi får til mange påmeldte tidlig iår også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Bare flekk opp kontonr! hehe. Jeg får motor og gir til helga så da bør det bli bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er det satt en dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er det satt en dato? 23-24 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er det satt en dato? 23-24 juni. Check! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg blir selvsagt med. E24 + E28 og E30 + E21 er go' BMWer Noen som vil kjøre fra Oslo? Jeg vet ikke hvordan jeg kommer meg til Rudskogen alene. 23.-24. juni, skriver det på PostIt og henger på skrivebordet - gleder meg masse allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 jeg kjører der ca 50 ganger i året, fikser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg hadde tenkt å ta turen fra Oslo! Hadde jo vært gøy å være litt flere som kjørte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Får prøve å få klar E30-n til det her vel. Får passe på å fikse fri den helga og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Bare å glede seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg hadde tenkt å ta turen fra Oslo! Hadde jo vært gøy å være litt flere som kjørte sammen Kult! Jeg får opprette en tråd, når den tid nærmer seg! Sommer, ferie, haug med digge bimmers og titalls medentusiaster - det kribler i magen, jeg er pumpa (selv om det neppe blir banekjøring med superbilen min!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 f...!!!! Jeg er i italia når dette treffet går av stabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg er klar såsant e30n blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 f...!!!! Jeg er i italia når dette treffet går av stabelen. italia er konk innen den tid, drit i den turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 f...!!!! Jeg er i italia når dette treffet går av stabelen. Dritt d da,hadde et håp om å få sett e21'en din da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå