StigJ Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Vipp opp dørlistene og legg den under der. Altså på førersiden. Du kan forsåvidt bare klemme den oppunder listene også. Bare skjul den så ser det ikke så jalla ut. Det er vanlig antenneledning ja (coax). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ok, da får jeg fikse dette Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Får vel ta opp denne tråden igjen da, hehe. Var ute i bilen og skulle legge opp antennekabel. Jeg tok ikke av venstre trekket i bagasjerommet, men det var et lite "hull" der som jeg åpnet. Så ut som om det har sittet noe der før, men gjorde ikke det nå ihvertfall. Er det her evt den forsterkeren til antenna har sittet? Var en del løse kabler der som ikke så ut til å være uoriginale, for å si det sånn. Den grønne "jævelen" er for DEFA. Har leita etter den kabelen, hehe. Legger ved 2 bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Det må vel være noen som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Siden denne bilen har hatt navi så har leseren for naviplata sitter bak den luke hvor det er hull nå ja. Så har det sittet en forsterker-/radiodel der ca. der DEFAkabelen ligger. Så det MÅ ligge en antennekabel der inni. Kan ikke tro at han har tatt ut den også... Men selve antenneforsterkeren sitter i venstre C-stolpe bak dekselet. Her ser du hvordan det skal være. Du skal altså ha den klossen #2 som sitter bak C-stolpedekselet og antenneledningen #5. Men du skal legge den opp som #4 til spilleren http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=65&fg=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Tusen takk! Skal lete litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Tok litt tid før jeg fikk begynt med det. Vært litt mye i det siste. Tok opp dekselet ved C-stolpa, og fant antenneforsterkeren. Alle kablene som kunne kobles inn, var koblet inn. Ene gikk fremover i bilen, sammen med en hel haug andre ledninger. Jeg tok opp det lille hanskerommet på venstre side, men finner ikke igjen kabelen der. Er det der den går ut, eller hvor kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Har veldig lyst på radio nå, begynner å bli smålei av Spotify, men jeg har funnet ut noe i dag. Antennekabelen som går fra forsterkeren i bakruta går til bagasjen. Er det pga navi? Og hva er det evt? MÅ jeg virkelig legge ny kabel? Noen som har vært borti det før og vet ca. lengde? Antar jeg må legge selv. EDIT: Glem det jeg skrev, problem solved, legger ny kabel som jeg ble fortalt for en stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå