tomasbaj Skrevet Desember 13, 2015 Skrevet Desember 13, 2015 Lurer på å skaffe meg en M5 E60, men ser det er vanlig med motorbytte på dissa. Hvorfor er det det? Har den noen svakheter som jeg bør vite om? Tåler den ikke påkjenningen? Odte går dette på garanti, men hva hvis jeg får motorras etter feks 2 år? Kommer å koste en arm og et halvt hode å bytte når ikke garantien gjelder lenger. Anybody?
Reef89 Skrevet Desember 13, 2015 Skrevet Desember 13, 2015 Lurer på å skaffe meg en M5 E60, men ser det er vanlig med motorbytte på dissa. Hvorfor er det det? Har den noen svakheter som jeg bør vite om? Tåler den ikke påkjenningen? Odte går dette på garanti, men hva hvis jeg får motorras etter feks 2 år? Kommer å koste en arm og et halvt hode å bytte når ikke garantien gjelder lenger. Anybody? Motorbytte er ikke kjent problem. Det er clutchen som er problemet på disse motorene som også koster skjorten+ endel til. Litt stoff her: http://bimmers.no/topic/721939-kj%C3%B8p-av-e60-m5/
tomasbaj Skrevet Desember 13, 2015 Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Klutchen har jeg hørt historien om. Har vært noen m5 på finn nå som har hatt motorbytte. Tilfeldig kanskje? Hørt med en annen kjenner også og han sa at motorbytte ikke er uvanlig. Men da bør jeg kanskje ringe eier direkte Endret Desember 13, 2015 av tomasbaj
tomasbaj Skrevet Desember 17, 2015 Skrevet Desember 17, 2015 Har forhørt med videre og er visst problemer med rådelagerene på tidlige modeller. Enig/uenig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå