haakon85 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Har merket meg det samme på min bil faktisk. Ingen forskjell når jeg justerer intervallintensiteten, men jeg tror ikke jeg har regnsensor. Det er en "klump" bak speilet men den er mye slankere enn den som det er bilde av over. Skal se om jeg får tatt bilde av den i morgen og lagt ut. En ting jeg tror det kan være i så fall er solsensor til klimaanlegget.
Otis Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Solsensoren til klima sitter på midten av dashbordet helt fremme under ruta.
Bjornhbjelland Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Du har regnsensor som er under interiør ryggespeil. Dette er dekselen til regnsensor. Bilder er ikke mitt (google). Kanskje må du kalibrere sensor på nytt??? Regnsensor Var ute å kikka i min, eg har lik box som nederste bilde men den er dekka av eit mindre lokk. Ser også i informasjon om bilen at det ikkje er regnsensor. Så vet ikkje ka da er. Er vell bare ein intervall regulator for å korte ned viske tiden mellom hakkene. Høres det rimlig ut?
Otis Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Jeg vil nok si det slik, har man en liten boks under speilet så er det nok regnsensor. Da e39 ikke har noe annet der oppe enn regnsensor.
Bjornhbjelland Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Har prikk lik som deg Haakon85.
oleo Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Slik ser sensoren min ut: Og det er definitivt en regnsensor ja!
Bjornhbjelland Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Synst det er merkelig st da ikkje står i utstyrslista på bilen! Burde jo stått der. Men uansett, då er da absolutt regnsensor! Krysser fortsatt fingrana for at ein software reset gjer jobben!
haakon85 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Da skal jeg innom verksted neste fredag og få nullstilt sensoren min. Håper det gjør susen!
Bjornhbjelland Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Da er sensoren /software nullstilt og fungerer som bare det! strålende fornøyd! Takk for all god hjelp!
haakon85 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Da er sensoren /software nullstilt og fungerer som bare det! strålende fornøyd! Takk for all god hjelp! Kjempe! Håper det gjør susen for min også.
TDV Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Måtte betale for noke sånt? Måtte du inn på bmw? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Bjornhbjelland Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Betalte fastpris på diagnose/reset av programvare. 400kr. Var på et lokalt Bosch verksted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå