Gå til innhold

E39 visker intensitet fungerer ikke! *LØST*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket meg det samme på min bil faktisk. Ingen forskjell når jeg justerer intervallintensiteten, men jeg tror ikke jeg har regnsensor.

Det er en "klump" bak speilet men den er mye slankere enn den som det er bilde av over. Skal se om jeg får tatt bilde av den i morgen og lagt ut. En ting jeg tror det kan være i så fall er solsensor til klimaanlegget.

Skrevet

Du har regnsensor som er under interiør ryggespeil. Dette er dekselen til regnsensor. Bilder er ikke mitt (google). Kanskje må du kalibrere sensor på nytt???

rg2aiapcc06l17dox1ne.jpg

Regnsensor

qxt9mui67wk043nneqbx.jpg

Var ute å kikka i min, eg har lik box som nederste bilde men den er dekka av eit mindre lokk. Ser også i informasjon om bilen at det ikkje er regnsensor. Så vet ikkje ka da er. Er vell bare ein intervall regulator for å korte ned viske tiden mellom hakkene. Høres det rimlig ut?

Skrevet

Jeg vil nok si det slik, har man en liten boks under speilet så er det nok regnsensor. Da e39 ikke har noe annet der oppe enn regnsensor.

Skrevet

Synst det er merkelig st da ikkje står i utstyrslista på bilen! Burde jo stått der. Men uansett, då er da absolutt regnsensor! Krysser fortsatt fingrana for at ein software reset gjer jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...