Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes kanskje det enda er litt dyrt, selvom jeg selv har en 520d som jeg tenker på selge. Og min har gått 265kkm.

Men den bilen så veldig flott ut, og jeg vet jo at kilometer ikke betyr allverdens om vedlikeholdet er riktig. Ser han har skiftet det samme som meg, katalysator, glødeplugger feks. Jeg har dog skiftet dieselpumpe i tillegg, så der vanker det en 16000,- med arbeid om man velger å kjøpe fra dieselgrossisten og ikke BMW selv eller GS.

Men om du synes bilen er verdt 93,5kkr, så løp å kjøp sier nå jeg.

TFR kan chippe den til kanskje 180-200hk.

Skrevet

Lurt å lurt. Det betyr ikke noe om turboen og alt er i god stand. Men til slutt så vil jo både turboen og dieselpumpa ta kveld, men helt til slutt så stopper jo motoren også. Bare spørs hvor langt det er dit.

Broren min chippet V70 D5 sin når den var gått 305000 km. Kjørte den til 355000 km, men da røk bolt til registerreim strammeren. Så nå er den parkert på ubestemt tid. Men dette var ikke chippen sin feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...