ervik Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Ble rått med Hella lyktene ja Takker takker! Det gjorde seg det, trodde ikke det var så stor forskjel mellom hella og depo sine baklykter, men det var det gitt lurer på å montere led i skiltlys som jeg har liggende og, tror det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 grattis Takker pusen! Ellers er det noen tullinger som har sparket inn høyre bakdør, god bulk og ingen list ser rimelig shabby ut. Gleder meg virkelig til å få garasje med port så jeg kan gjømme bort bilen om natten! heldigvis ingen riper, så skal nokk la seg ordne med en liten push ifra insiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 velkommen i Hella klubben NEI FAEN DA... helvettes pakk.... la oss håpe det bare er å dytte den ut igjen. prøv med litt varme og fra en varmluftspistol, evt hårføner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 velkommen i Hella klubben NEI FAEN DA... helvettes pakk.... la oss håpe det bare er å dytte den ut igjen. prøv med litt varme og fra en varmluftspistol, evt hårføner. det kan prøves bare å varme fra utsiden da? eller tenker du samtidig som jeg dytter den ut? Om jeg må dytte den ut må jeg bare vente til jeg får fatt i noe tec7 eller noe lignende før jeg tar av isoleringen fra insiden så jeg kan feste det ordentlig ved gjenmontering, dørsidene er heldigvis en lett sak å demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 utsiden skal gå greit ja. varme litt, dytte og evt varme litt mer mens du dytter. ellers er det lett for at bulken spretter inn igjen. la tettemasse er kjekt å ha. ja dørbekledningen er en smal sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 utsiden skal gå greit ja.varme litt, dytte og evt varme litt mer mens du dytter. ellers er det lett for at bulken spretter inn igjen. la tettemasse er kjekt å ha. ja dørbekledningen er en smal sak Flott da prøver jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 http://www.dinside.no/906789/rett-bulken-selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Gratulerer og velkommen inn i Hella verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 TakkTakk! Var herlig å få bort alt som heter depo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Her har det skjedd minimalt de siste mnd. Har flyttet og brukt de meste av tid og penger til oppussing av stue og kjøkken, men til det positive har jeg om ikke annet fått en liten garasje Eneste som har kommet på bilen er en liten spoiler Gøy med kjerring som vasker bil. (en gang hver 5.mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Har montert nytt ratt, utrolig mye bedre enn det gamle, MEN knappene ville så klart ikke fungere. Noen tips? så enkelt som en løs ledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Gjorde seg med nytt ratt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Gjorde seg med nytt ratt:) Gjorde seg godt det. Trenger noe pleie, men mtp prisen er det upåklagelig, eneste er som sagt at knappene ikke fungerer, skal få sett på det ila uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå