Jan E-28 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Søker etter M62 spesial-verktøy for å kunne låse/bytte ting i toppen. Har folket funnet noen steder som skiller seg ut som billig på spesial-verktøy? Det billigste jeg har funnet er http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-SECONDARY-CHAIN-TENSIONER-LOCKING-TOOL-SET-M60-M62-/370543536705?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item56461daa41 dette settet. Men trenger noen flere ting også.
Otis Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Jeg oppdaget det at, om du finner delenummer på OEM verktøyet så er faktisk koed.no veldig billig på dette, selv i forhold til ebay.com. Dette gjelder dog for meg i mitt tilfelle, som gjaldt knirkeforing verktøy, om dette gjelder for andre deler vet jeg ikke. Dette er kun å regne for et tips.
Gjest Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Jeg kunne trengt det verktøyet til å holde igjen reimhjulet på vannpumpa for å så løsne viskosekoblinga, noen som veit hvem som har? Sett de er på eBay, har mann ett flatjern kan man fin lage selv, men er lettest å greiest å kjøpe ett;)
Gjest Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 de har ikke på lager, og syns den var litt væl overpriset, så om noen veit om noen andre som har så rop ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå