Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Endelig fått skikkelig bil på veien. står 13'' alpina felger på nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Ser gjerne bilder av den med alpinahjulene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Skal gå å ta skikkelig bilder av den etterpå så skal du få se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Deg jeg møtte i KR for litt tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 cool bil lurer på det samme som jørgen, mener å ha sett denne ett par ganger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Kommer fra kristiansund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Da så du sikkert at jeg glodde heftig og glisa da jeg møtte deg i E30`n for en par uker siden Herlig bil i alle fall! Misunnelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 hehe husker det, tusen takk for posetiv tilbake melding = ) Skikkelig heftig e30 du har også, har misunnet deg for den lenge før jeg fikk meg skikkelig bil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Hehe, takk for det du! Meeen, nå trenger du ikke være misunnelig mere, for nå er det jeg som har grunn til å være det! Må ikke bli overrasket om jeg kommer bort neste gang jeg ser deg i KR Noen planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Bare til å komme bort det vettu Skal på smøla i helga så ikke umulig jeg møter deg på smøla veiene Den er helt original nå untatt cd spiller og fjærer. så vil ikke gjøre så mye med den egentlig. liker den klassiske stilen over den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Skal du? Hmm, hadde vært kult å knipsa litt bilder da om det blir vær Du vet vel ca hvor jeg bor, så om begge bilene er hjemme så stikk gjerne nedom! Høres egentlig ut som en usedvanlig god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Hørtes ikke dumt ut skulle funnet en med e36 og e46 så hadde vi hatt hele 3 serien samlet husker faktisk hvor du bor når jeg ser huset ja visst jeg begynner å råner opp en så gammel bil så synker den bare i verdi. Men frister litt med alpina front spoiler og gummi spoiler bak og har sykt lyst på sports stoler for fører stolen er rett og slett stygg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå