larserso Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Hei! Er det mulig å få spilt alle sangene som er lagret på iPhonen eller iPoden med shuffle? Er tilkobla med USB/phono-kabelen man trenger og styrer fra iDrive'n på en 2008 E61. Det geniale med iPod er shuffle play så man får en evig blanding av diverse låter, men dette får jeg ikke til via bilen. Begynner å bli lei sangene som begynner på "A" kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Jeg har ikke bilen her, men mener å huske at du må holde inne iDrive-hjulet på sangen som spilles, da kommer det en liten meny-sak opp der du kan huke av for "random". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Aha Skal testes etter jobb. Er flink og sykler på jobb i dag serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Si ifra åssen det går da. Bor bare 2KM fra jobben selv, tror jeg har syklet 3 ganger til jobben så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Skal jeg sykle til jobb trenger jeg amfibiesykkel (noe jeg forøvrig har laget en gang..), her går det i helikopter. Metoden jeg nevner er forresten om du har 6FL, noe jeg antar du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Jaggu Fungerte fin-fint det. Merkelig jeg ikke har prøvd det før. Da ble alt så meget bedre Takk for hjelpen! Har bare 4km på jobb jeg også så det har blitt mye vanskeligere å la bilen stå. Var merkelig nok mye lettere å ta sykkelen da det var 13km og det ble trening ut av det. Helikopter har vi gjort oss ferdig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Har jo pre-facelift jeg da, skal få montert ipod kontakt i hanskerommet, kanskje ikke samme opplegget da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Det vil nok ikke bli det samme nei. Fra 2008(?) kunne man få USB-tilkobling som ekstrautstyr. Der kan man koble til USB-minnepinne eller iPod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå