Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo:)

e7uf52dtupbtyrgwcf3z.jpg

da tenkte jeg skulle lage prosjekt tråd om min e30 325 mtech1 1987 moddel.

det er en cupe med takluke. denne bilen kjøpte jeg for ca 2-3 uker siden. det som er planen min

er og pusse den opp til jeg blir 18år. den har gått 309000. det er jo litt rust på den som alle

andre e30 biler. og alt av rust skal bort.

han som eide den før meg var ute å kjørte i vinter, så stoppen den bilen forann han som hadde henger. og dermed så kjørte han inni han, siden han ikke klarte og stoppe. så derfor trenger jeg mye nytt i fronten.

det jeg vet jeg trenger er:

lykter

nyrer

grill rundt lykter

motor fester

girkasse fester

høyre fram skjerm

strømfordeler

vifte blad

si ifra om dere har noe av dette.

har så vidt begynt og ta ut intreør.

bedre og flere bilder kommer senere.

Skrevet

har i dag satt bilen på bukker, og nesten fått ut alt intreøret. har ikke fått tatt bilder pga jeg ikke finner kameraet, kommer bilder så fort jeg finner det.

Skrevet

planer med bilen er å ta alt av rust og få rettet ut skaden i fronten og hel lakkering :) men får ikke begynt før jeg får skaffet meg et verksted. driver og leter etter et som leies ut :)

Skrevet

driver og tar ut gulv teppe nå, men får ikke av gass pedalen:( noen tips? :)

Skrevet

har prøvd og fjernet den låse clipsen men den sitter fortsatt fast, siden det er en kant på siden på den som stikker gjennom pedalen så den ikke går igjennom pedalen :(

Skrevet

har nå endelig funneet et verksted som vi skal leie, som vi skal inn i neste helg så da får jeg begynt ordentlig med bilen:)

Skrevet

takk takk . ønsker å kjøpe en dele bil forresten. og en strømfordeler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...