piter Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 hallo:) da tenkte jeg skulle lage prosjekt tråd om min e30 325 mtech1 1987 moddel. det er en cupe med takluke. denne bilen kjøpte jeg for ca 2-3 uker siden. det som er planen min er og pusse den opp til jeg blir 18år. den har gått 309000. det er jo litt rust på den som alle andre e30 biler. og alt av rust skal bort. han som eide den før meg var ute å kjørte i vinter, så stoppen den bilen forann han som hadde henger. og dermed så kjørte han inni han, siden han ikke klarte og stoppe. så derfor trenger jeg mye nytt i fronten. det jeg vet jeg trenger er: lykter nyrer grill rundt lykter motor fester girkasse fester høyre fram skjerm strømfordeler vifte blad si ifra om dere har noe av dette. har så vidt begynt og ta ut intreør. bedre og flere bilder kommer senere.
piter Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 har i dag satt bilen på bukker, og nesten fått ut alt intreøret. har ikke fått tatt bilder pga jeg ikke finner kameraet, kommer bilder så fort jeg finner det.
piter Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 den skal nok hel lakkeres etter vært ja
Arizonapie Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Er mangen som selger e30 deler på forumet
piter Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 ja mange som gjør det:) takk for det
piter Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 planer med bilen er å ta alt av rust og få rettet ut skaden i fronten og hel lakkering men får ikke begynt før jeg får skaffet meg et verksted. driver og leter etter et som leies ut
piter Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 driver og tar ut gulv teppe nå, men får ikke av gass pedalen:( noen tips?
325ti Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Napp den av oppe og tre teppet over den. Alternativt er det og legge seg ned og pirke med et skrujern.
325ti Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Oppe på toppen av pedalen altså. sitter på en liten segering eller et låseklips der. fjern det og dra den til siden.
piter Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 har prøvd og fjernet den låse clipsen men den sitter fortsatt fast, siden det er en kant på siden på den som stikker gjennom pedalen så den ikke går igjennom pedalen
piter Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 har nå endelig funneet et verksted som vi skal leie, som vi skal inn i neste helg så da får jeg begynt ordentlig med bilen:)
piter Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 takk takk . ønsker å kjøpe en dele bil forresten. og en strømfordeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå