Rfoursk Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Er det noen hær som har byttet ut orginal-spilleren til dynavin-spiller, og satt AC ned ett hakk? isåfall, har dere beskrivelse med bilder, slik at jeg ikke ødelegger noe eller driter meg ut mens jeg holder på ? Mvh Det er bare koblet med ledninger, bare til å dra det ut. Men du trenger et omplasserings-kit sånn at det passer. Legger ved en link. http://schmiedmann.no/3_serie/E46/utsty ... .htm#19513
Motzky Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Er det noen som har byttet ut de originale baklyktene, framlyktene (de ytterste), samt sideblinken med hvite lykter ? Trenger tips til hvordan å gjøre dette så smertefritt som mulig
spruddel Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Men hvorfor lager du ikke en tråd om DIN egen bil med bilder osv, så spør du om det du trenger hjelp om der samt søke litt på forumet.. Baklyktene har jeg ikke byttet på min egen enda. Sideblinklysene holder du på og dytter de fremover et par cm vel, også drar du de ut. Blinklysene foran er det bare å skru opp en skrue i bakkant i motorrommet, hvis du ikke finner de, så si ifra, finner sikkert en DIY hvis du søker ellers kan jeg prøve å forklare bedre. Dynavin spiller monterte Kny i sin E46 coupe, Lasseln gjorde det vel i sin E39 Touring vel.. www.google.no kan også hjelpe deg litt.. Men får ut litt bilder av bilen da
Motzky Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Men hvorfor lager du ikke en tråd om DIN egen bil med bilder osv, så spør du om det du trenger hjelp om der samt søke litt på forumet.. Baklyktene har jeg ikke byttet på min egen enda. Sideblinklysene holder du på og dytter de fremover et par cm vel, også drar du de ut. Blinklysene foran er det bare å skru opp en skrue i bakkant i motorrommet, hvis du ikke finner de, så si ifra, finner sikkert en DIY hvis du søker ellers kan jeg prøve å forklare bedre. Dynavin spiller monterte Kny i sin E46 coupe, Lasseln gjorde det vel i sin E39 Touring vel.. http://www.google.no kan også hjelpe deg litt.. Men får ut litt bilder av bilen da hehe, det kan jeg faktisk gjøre har bare aldri tenkt noe spesielt på det.. Men takk for hjelpa, setter stor pris på det skal knipse noen bilder av min, så kan dere få se, samt se hva planene mine er framover
spruddel Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Skulle ikke se bort ifra du finner noen tips til hva du kan gjøre i tråden min, bare ikke gjør den for lik
Motzky Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Hvilke felger anbefaler dere til denne bmw'n? Noen som har forslag eller tips ?
Lars89 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Tenkt å handle i Norge eller er utlandet også et alternativ? GS bildeler har f.eks Raptor Spider Fighter 2 Zito Wp111 er også tøffe
Motzky Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Tenkt å handle i Norge eller er utlandet også et alternativ?Hadde tenkt å handle i Norge ja, siden jeg har endel rabatter på gs osv ... Ja, jeg hadde selv vurdert akkurat de felgene der..
Motzky Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Tenkt å handle i Norge eller er utlandet også et alternativ?Hadde tenkt å handle i Norge ja, siden jeg har endel rabatter på gs osv ... Ja, jeg hadde selv vurdert akkurat de felgene der.. Ingen som anbefaler kantfelger framfor vanlige felger til bmw e46 touring facelift?
Motzky Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Tenkte vi kunne blusse opp denne tråden med å legge ut bilder av bilene deres, nå når våren har kommet og bilene får vårvasken! ) Har ingen bilder av min egen, men kommer så fort jeg får vasket henne igjen
jonasnygrd Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Tenkt å handle i Norge eller er utlandet også et alternativ?GS bildeler har f.eks Raptor [ Bilde ] Spider [ Bilde ] Fighter 2 [ Bilde ] Zito Wp111 er også tøffe [ Bilde ] hvor store er disse zito felgene ?
Lars89 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Vil absolutt tro de er 8.5x19 foran og 9.5x19 bak.
jonasnygrd Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Vil absolutt tro de er 8.5x19 foran og 9.5x19 bak. tror du det vil bli for lite med 18" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå