Gå til innhold

!..E46 TRÅDEN..!

Motzky
 Share

Anbefalte innlegg

Siden jeg nettopp kjøpte meg min første bil (E46 touring facelift), eller egentlig min andre, (men har ennå ikke kjørt opp :lol: ), så tenkte jeg å få samlet alt innen E46 sedan/touring...

Slik får også jeg, som er ny på forumet, lett tilgang til tips og anbefalinger, noe jeg mener og tror er mye bedre enn å sitte å bla side for side på forumet for å finne noe som angår E46 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På min E46(coupè) har jeg fått en skade som kalles subframe disaster som så vidt jeg har forstått gjelder en produskjonsfeil fra 99' -00' (?). vet ikke nøyaktig hva som har skjedd men det koster iallefall 60.000kr å reparere :( Det var 10 års garanti på dette men min bil er da 11år i år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min E46(coupè) har jeg fått en skade som kalles subframe disaster som så vidt jeg har forstått gjelder en produskjonsfeil fra 99' -00' (?). vet ikke nøyaktig hva som har skjedd men det koster iallefall 60.000kr å reparere :( Det var 10 års garanti på dette men min bil er da 11år i år :(

Hva gjør man i ett sånt tilfelle?Utenom å ta til tårene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i et sånt tilfelle får man mest lyst til å gråte en skvett ja. så får man vurdere om det er en kostnad som er verdt det. i mitt tilfelle har jeg valgt å reparere fordi BMW har gått med på å dekke det meste av skaden :) hadde ikke hatt mulighet til å betale full pris på lærlinglønna mi så da hadde det vel endt i salg tenker jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i et sånt tilfelle får man mest lyst til å gråte en skvett ja. så får man vurdere om det er en kostnad som er verdt det. i mitt tilfelle har jeg valgt å reparere fordi BMW har gått med på å dekke det meste av skaden :) hadde ikke hatt mulighet til å betale full pris på lærlinglønna mi så da hadde det vel endt i salg tenker jeg :/

Hvor mye av kostnaden dekker BMW, og hvor i BMW-systemet har du fått gjennom dette?

Hilsen en som betalte for dette selv i fjor...

Send gjerne en PM hvis du foretrekker det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne feilen hadde alle pre-face av e46. Denne skaden dekker bmw uansett årsmodell og km. Ring bmw norge.

Denne feilen er mest utbred på 320-328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvet revner der bæreramma (med foringer) til traversen er festet til gulvet i karroseriet. Er visstnok vanlig at skaden først oppstår ved bakre venstre feste.

Er vel en kombinasjon av for tynt gods i gulvet der foringen er festet og en mulig feil ved sveising av det ene festet under produksjonen. Dette gir et tretthetsbrudd.

Sterke scener...

http://video.google.com/videoplay?docid=8362789948066992482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...