Gå til innhold

!..E46 TRÅDEN..!

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Er det noen som har byttet ut de originale baklyktene, framlyktene (de ytterste), samt sideblinken med hvite lykter ? Trenger tips til hvordan å gjøre dette så smertefritt som mulig :wink:

Skrevet

Men hvorfor lager du ikke en tråd om DIN egen bil med bilder osv, så spør du om det du trenger hjelp om der samt søke litt på forumet.. Baklyktene har jeg ikke byttet på min egen enda. Sideblinklysene holder du på og dytter de fremover et par cm vel, også drar du de ut. Blinklysene foran er det bare å skru opp en skrue i bakkant i motorrommet, hvis du ikke finner de, så si ifra, finner sikkert en DIY hvis du søker ellers kan jeg prøve å forklare bedre. Dynavin spiller monterte Kny i sin E46 coupe, Lasseln gjorde det vel i sin E39 Touring vel.. www.google.no kan også hjelpe deg litt.. Men får ut litt bilder av bilen da ;)

Skrevet
Men hvorfor lager du ikke en tråd om DIN egen bil med bilder osv, så spør du om det du trenger hjelp om der samt søke litt på forumet.. Baklyktene har jeg ikke byttet på min egen enda. Sideblinklysene holder du på og dytter de fremover et par cm vel, også drar du de ut. Blinklysene foran er det bare å skru opp en skrue i bakkant i motorrommet, hvis du ikke finner de, så si ifra, finner sikkert en DIY hvis du søker ellers kan jeg prøve å forklare bedre. Dynavin spiller monterte Kny i sin E46 coupe, Lasseln gjorde det vel i sin E39 Touring vel.. http://www.google.no kan også hjelpe deg litt.. Men får ut litt bilder av bilen da ;)

hehe, det kan jeg faktisk gjøre :P har bare aldri tenkt noe spesielt på det..

Men takk for hjelpa, setter stor pris på det ;) skal knipse noen bilder av min, så kan dere få se, samt se hva planene mine er framover ;)

• 4 months later...
Skrevet

Tenkt å handle i Norge eller er utlandet også et alternativ?

GS bildeler har f.eks

Raptor

cycple1tdtp9rcswpsba.jpg

Spider

93uetjf5lixgxly3mp3x.jpg

Fighter 2

s0bro5os4k0rd82jhlkc.jpg

Zito Wp111 er også tøffe

tlu17lfs736upvhk85kh.jpg

Skrevet

Hadde tenkt å handle i Norge ja, siden jeg har endel rabatter på gs osv ...

Ja, jeg hadde selv vurdert akkurat de felgene der..

Skrevet

Hadde tenkt å handle i Norge ja, siden jeg har endel rabatter på gs osv ...

Ja, jeg hadde selv vurdert akkurat de felgene der..

Ingen som anbefaler kantfelger framfor vanlige felger til bmw e46 touring facelift? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Tenkte vi kunne blusse opp denne tråden med å legge ut bilder av bilene deres, nå når våren har kommet og bilene får vårvasken! :))

Har ingen bilder av min egen, men kommer så fort jeg får vasket henne igjen :P

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...