Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den altid funka da? Eller har du gjort noe for å fikse det? (nå har jeg glemt å lest oppover i tråden før jeg svarer :P)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet
Har den altid funka da? Eller har du gjort noe for å fikse det? (nå har jeg glemt å lest oppover i tråden før jeg svarer :P)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Når eg har prøvd å sett om dei justerer seg når eg kjører, Har dei justert seg. Så rekner med dei har virket heile tida, var vell kun eindag dei plutselig lyste rett ned va 1 meter framfor bilen :P Tilvanlig har eg berre hatt lys ca 15-20 meter framfor bilen .Men no luser dei like bred og langt som nye biler med xenon :)

Skrevet

Nytt problem. Idag ville ikkje høyre nær tenne, måtte slå av og på lys fleire gonger før det tennte. Har og hatt litt problem med høyres ae led lys, tviler på dette har noko med at eg justerte lysa manuelt. Men er det tenneren som synger på siste værs?

Skrevet

Jeg har skiftet både stag inni facelift lyktene på min 2001 mod E39, og sensor til høydereguleringen.

Ifølge BMW er det ikke mulig å skifte stag inni lykt på facelift, men det er det. Diy på www. Stagene finner du på ebay.

Men slik du forklarer ditt tilfelle vil jeg tro det er sensoren for høydereguleringen som er problemet. Jeg hadde diagnose på bilen og feilen kom opp der.

Lykke til!

:-)

Skrevet
Jeg har skiftet både stag inni facelift lyktene på min 2001 mod E39, og sensor til høydereguleringen.

Ifølge BMW er det ikke mulig å skifte stag inni lykt på facelift, men det er det. Diy på www. Stagene finner du på ebay.

Men slik du forklarer ditt tilfelle vil jeg tro det er sensoren for høydereguleringen som er problemet. Jeg hadde diagnose på bilen og feilen kom opp der.

Lykke til!

:-)

Får prøve det då :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...