hao Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Noen som tror dette er svindel da? Tror jeg skal svare. Tenk at jeg har vunnet en Toyota sportsbil og 150 000 Euro da 1,2 millioner. Herregud jeg er RIIIK !!!!!!!!!!!! Internasjonal bevissthet Reklame Department Bilprodusenten Toyota. 22 hage nær, Abuja, Surulere, PE9 2YP, Nigeria Afrika. Referansenummer: TOYOTA: 2551256003 / 23. Styret i Den internasjonale Kampanjen Institutt for Toyota Motor, ønsker å gratulere deg på din suksess som en av ti (10) STAR Vinner på mottatte Toyota bil dette året i internasjonal markedsføring bevissthet (IAP) avholdt den 30 august 2011 onsdag i Nigeria. Dette gjør du eier av en ny Toyota Avensis, sportsbil og en pengepremie på ?150,000.00 euro (Ett hundre og femti tusen Euro). KJØRETØY BESKRIVELSE: 2011, MODELL: SPORT. Utvelgelsesprosessen ble gjort ved å tegne på vårt databaserte email utvalg (sessen) fra en database med mer enn en million e-postadresser på World Wide Web. Hver e-postadresse var festet til en billett nummer og e-post med billetten nummeret er: {5647600545188}, er serienummeret {TOYOTA/556543450906} og trukket som vinner blant de andre vinnerne av the Stars komfort. Du har dukket opp en vinner så langt som du er den opprinnelige eieren til e-postkontoen som du har mottatt den vinnende varsel brevet som distribueres av Michael N. Williams leder av denne store kampanjen. For å ta premien din, må du fylle ut Verification skjemaet under og send det til Manager, Mr. John Ramson av våre krav avdeling via e-post, noe som indikerer mottak av dette varsel. Han ble bedt om å gi bistand og tilrettelegge det presserende levering av gevinstene dine og presserende levering av gevinstene dine og overføre midlene til deg. {Mr. John Ramson} TOYOTA KRAV INSTITUTT, TOYOTA MOTOR COMPANY av Nigeria E-post: info.toyotaprizeclaims@gmail.com TEL: +2347054153459 Verifikasjon og FRASKRIVELSE FORM: FULL NAVN: ADRESSE: LAND: ALDER: SEX: Gjeldende land: Yrke: TELEFON NUMMER: BILLETT NUMMER: SERIENUMMER: Gratulerer enda en gang og fortsette å stole på Toyota Motor for høy kvalitet biler. BRADFORD ENGR.LLOYD DIRECTOR OF PROMOTIONS, International Promotion of Knowledge TOYOTA MOTOR. Nigeria, Africa. ========================================================= This e-mail is intended only for the above addressee. It may contain privileged information. If you are not the addressee you must not copy, distribute, disclose or use any of the information in it. If you have received it in error please delete it and immediately notify the sender. ========================================================= TOYOTA INTERNATIONAL PROMOTION OF AWARENESS COPYRIGHT © 2011. ALL RIGHTS RESERVED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 lurer på og svare at all info om bilen står i anonnsen og at bilen står i garasjen på Gunnar Nilsens gate 25, 1607 Fredrikstad, som er adressen til fredrikstad politikammer. Den var i grunnen veldig smart Men tror ikke jeg ville sendt mail i det hele tatt. En røper i alle fall mail adresse da, og ikke sikkert en blir fri de så lett senere. Regner med mailadresse ikke er oppgitt hos Finn da. haha !!! hadde gått for den løsningen jeg også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Trur dette er en vanlig mld har fått den selv bare fra + 40 (737)213 043 Min mann ønsker og kjøpre bilen fra FINN. vennligst send oss en meil med bilen detaljer og adressen der bilen er plassert. Frister og oppgi politistasjonen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Trur dette er en vanlig mld har fått den selv bare fra + 40 (737)213 043Min mann ønsker og kjøpre bilen fra FINN. vennligst send oss en meil med bilen detaljer og adressen der bilen er plassert. Frister og oppgi politistasjonen ja ellers oppgir du bare plassering av bilen og sitter klar med hagle og venter, slike søplefolk har ikke "Norge" bruk for, så blir sikkert bare belønna for å bli kvitt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå