Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)


fish
 Share

Anbefalte innlegg

Her er listen over siste mods som er bestillt.

e6zd9vfgjxwm9u2qxeag.jpg

AC Schnitzer senkefjærer, Performance gearkule, Blackline baklykter og skvettlapper. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette liker jeg! Du har jo bestilt samme fjører som jeg har! De kan du glede deg til å få på bilen! Veldig praktisk med progressive fjærer, komfort når man cruiser og fast i fisken når man presser litt.

Kult at du gikk for skvettlapper og, de er en nødvendighet på 1-serie med brede hjul synes jeg :)

Gleder meg til å få se alt på bilen, tipper det blir rått med nye baklyktene!

Blir spennende med godkjenning da, vet det finnes diverse sider på nett med Tuv-papirer på det meste av ET/breddekomboer til 1-serie men jeg sliter med å finne de nå. Skjønner forresten godt at du brukte tid på å bestemme deg for felga ihvertfall, er jo en ganske stor investering så det er viktig å være 101% sikker :)

Nå maser jeg fælt, men èn ting til!

Vi skal ikke bestille oss ett sånt kit hver da? http://www.hpashop.com/BMW-E82-90-92-93 ... 82-e9x.htm

Kanskje vi får niceprice hvis vi er flere? Da hadde du løst fitmentproblemet på felg foran på beste mulige måte. Skal være en skikkelig morsom oppgradering av kjøreegenskapene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bra at fjærene blir fast i "fisken" når man presser litt. :-) Kjører til tider litt "inspirerende", så jeg gleder meg til bedre "handling".

Åssen skal det settet hjelpe til med tilpassing av felgene foran? Er med hvis jeg slipper å dreie av felgene foran, planen var å endre ET35 til ET38, men vil helst slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg å si, man får mer negativ camber! Den klart beste måten å gjøre det på synes jeg. Hvis man samtidig slår ut camberpins snakker vi. Armene er dessuten lettere og har en bedre konstruksjon. Tror jeg må finne igjen tråden på babybmw som overbeviste meg om at disse var ett must:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Åssen er det med negativ camber, 4-hjulskontroll pg biltrangsynet? Går det som hånd i hanske?

Søkte litt rundt, kan spare i underkant av 50$ da jeg ikke trenger den headlight regulating rod. Har ikke xenon.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er litt dumt, for godkjenning av senk krever bt at vinklene skal være innenfor i målepapirene du får med fra 4hjuls. Kjipt å måtte ta to 4hjulskontroller rett etter hverandre. Skal ikke være lett:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene ble meget bra! :) Gratulerer!

Thanx Marius.. Liker at du liker.. :-)

Det er det som er litt dumt, for godkjenning av senk krever bt at vinklene skal være innenfor i målepapirene du får med fra 4hjuls. Kjipt å måtte ta to 4hjulskontroller rett etter hverandre. Skal ikke være lett:/

Hmm.. Liker ikke at BT ikke liker vinkler. Kan slite med godkjenning da.. Men er interresert, trenger mere info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært interessant å forhøre seg på "gruppepris" da. Er jo noen 1'er nerder her på bimmers. :-)

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...