316 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 De felgene sitter som skudd, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Helt enig! Når han får den litt nærmere bakken og ordner litt mer negativ camber blir det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=GRQ567yQ ... re=related her har du negativ camber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 For ett mas det var om senk i tråden da... Her er senkefjærene hvertfall, de er i hus. Må bare finne tid og sted for å få dem satt på bilen. BTW, spurte ekspeditøren på GS om jeg burde gå for AC SCHNITZER eller EIBACH, ekspeditøren anbefalte AC... Vel, jeg fikk begge deler. Hvem som produserer for hvem det vet jeg ikke. Sent from my iPad using Tapatalk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Eibach produserer for AC, med AC-logo skal de være hakket mer progressive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Røddi! Gleder meg til å se resultetet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Eg har eibach pro kit 30/20. Funker kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 jeg har også eibach pro kit, men har ikke fått montert på enda fordi jeg ikke har fått felgene mine enda uffamei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Er helt greit at jeg har 2 sett med sommerfelger/dekk, da blir det hjulbytte ved godkjenning av senkesett. Sent from my iPad using Tapatalk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 "Baken" i dagslys... Ser nesten ut som om jeg har positiv camber på dette bildet... (foran tenker jeg da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Bedre å være positiv enn negativ da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 I noen svært få tilfeller er det nok en fordel å være negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Så lenge man unngår s-line kløe så er vel negativitet helt ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Hahaha... Vi lar diskusjonen på FB være på FB... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Senkesett montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå