Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg ei ekstraregning på bilforsikringen på 5000 riksdaler (heldigvis fordelt over to forfall). Hadde kjørt 20.000 km over på KM. Ringte inn og spurte hva jeg skulle gjøre, og da gjorde dem om forsikringen til fri kjørelengde frem til neste hovedforfall. Helt greit for meg. Vil ikke havne i en situasjon hvor jeg for avkortet ett evt oppgjør eller regress. Da var dette det eneste riktige for meg. Var ikke noe problem for forsikringsselskapet heller og dem førte inn ny km-stand i avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle få montert stabstaget til helga, hvis jeg finner en temperert plass å stå. Noen som vet om alupedalene er mye styr for å montere? Ser det følger med skruer, må jeg borre i pedalene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gått amokk på schmiedmann?

Hehe.. Gått amok, ja... men ikke på Schmiedmann. Har kjøpt mesteparten av de siste oppdateringene på Bilsalongen AS, BMW/MINI forhandleren her i Skien. :-)

Thanx Vanvik, synes også dette blir snasent. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakkepris på alt, så jeg vet ikke hva den koster eksakt fra BMW-forhandler. Men hos Schmiedmann koster den kr 633,-

Delenr for søk på nettet/ebay; 32300430403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Thanx.. Ser den egentlig ikke så godt på bildet, men den ser veldig bra ut irl. Utrolig finish. Skal prøve med annen lyssetting og kamera for å se om jeg får bedre bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...