ealoken Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 får man så mye altså? Trodde det stickersettet kun ga 970hk jeg...hmm.... henter 30 hk med carbon har selv målt dette på min 116D. sånn helt seriøst, om du ikke har noe bedre og lire av deg, så må du ikke poste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Da var interiør dekorlist og rattdeksel montert. Ble knalltøft. Har sikkert henta noen HK bare på den oppgraderingen. Bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Da fikk jeg ei ekstraregning på bilforsikringen på 5000 riksdaler (heldigvis fordelt over to forfall). Hadde kjørt 20.000 km over på KM. Ringte inn og spurte hva jeg skulle gjøre, og da gjorde dem om forsikringen til fri kjørelengde frem til neste hovedforfall. Helt greit for meg. Vil ikke havne i en situasjon hvor jeg for avkortet ett evt oppgjør eller regress. Da var dette det eneste riktige for meg. Var ikke noe problem for forsikringsselskapet heller og dem førte inn ny km-stand i avtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Tenkte jeg skulle få montert stabstaget til helga, hvis jeg finner en temperert plass å stå. Noen som vet om alupedalene er mye styr for å montere? Ser det følger med skruer, må jeg borre i pedalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Ligger en del DIY på feks. YouTube. Ja, du må ta av gummibelegget på Clutch og bremsepedal tror jeg, er metall bak som du skal borre i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Carbon interiørlist og alcantara rattdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Du har gått amokk på schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Snasent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Du har gått amokk på schmiedmann? Hehe.. Gått amok, ja... men ikke på Schmiedmann. Har kjøpt mesteparten av de siste oppdateringene på Bilsalongen AS, BMW/MINI forhandleren her i Skien. Thanx Vanvik, synes også dette blir snasent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Hadde virkelig sansen for det rattdekselet. Hva ga du for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Fikk en pakkepris på alt, så jeg vet ikke hva den koster eksakt fra BMW-forhandler. Men hos Schmiedmann koster den kr 633,- Delenr for søk på nettet/ebay; 32300430403 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Carbonlisten var fin, og passet meget bra inn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Thanx.. Ser den egentlig ikke så godt på bildet, men den ser veldig bra ut irl. Utrolig finish. Skal prøve med annen lyssetting og kamera for å se om jeg får bedre bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Da har jeg fått montert stabstaget. Ble veldig bra, synes jeg hverfall.. Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Any performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå