Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Hva kom den totale prisen på for deg unge mann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Kr 0,- for meg. Her er det fruen som har tatt den regningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Kr 0,- for meg. Her er det fruen som har tatt den regningen. Haha, du betaler i natura du! Fisker er lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Fått gjort litt i dag. Hentet deler som var bestillt og reparert felg. BMW Performance håndbrekk i alcantara og alu-look, BMW sport antenne kort. Reparert felg. Min assistent på turen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Nice å fått fiksa felgen! OG de detail delene må være digg å montere og få på plass ^^ Gøy med assistent, din kid? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Kid'n låner jeg eller rettere sagt, han fulgte med bilen jeg lånte. Morsom skrue den gutten, og han elsker biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Looki'n good Så... Hva er neste mod nå? Antar at du har sagt at nok er nok, men jeg er synsk og vet du har mer på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Denne ligger å venter på meg på Bilsalongen. LED interiørlys. Deretter blir det mest sannsynlig alcantara dørhåndtak innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Da er interiør LED lys hentet og montert. Nå står interiørbelysningen i stil med LED lysene på dørhåndtakene utvendig. Bilen fikk ett mer moderne uttrykk. Meget fornøyd, men dog noe dyr oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Sweet! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Thanx.. Synes selv det ble ganske "sweet".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Fin bil!, samme vinge som jeg har. Ville byttet ut den lange antennepisken med bmw sport antenne, sånn som den hvite på side 21 har, 250kr og du bytter kun pisken, gjør underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Vi oppgraderte også (ble sponset av autolights.no) interiørlyset til led...Jeg føler at det ble for kaldt lys...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Har lurt litt på selv. Har leds i alle oppbevaringsrom i dørene da. Det er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå